Nieuwe wachten op NOD okt 2018

DivingWoman, wauw gefeliciteerd!! Super!
Citrus, Feyre, ik zit nu achter de computer en zie zo idd helemaal geen streepje, hahaha. Toch zag ik 'm vanochtend echt heeeel licht. M'n vriend gelukkig ook..
Ik heb al best veel testen gedaan en die waren echt omo wit dus dit geeft me een beetje hoop.. Heb ook een klein beetje gespannen borsten maar verder vrij weinig symptomen, op die steekjes de afgelopen week na. Ik ga morgen nog een keer testen! Duim voor me :)

Jeetje wat een goede maand is dit zeg! Gefeliciteerd DivingWoman!
Lienelie op de foto zie ik nog niets, zou morgen gewoon nog een keer testen. Of eventueel de clearblue test halen, die is altijd lekker duidelijk!
Zijn er niet een heleboel dames met hun NOD dit weekend?

@ Lienenie, ik zie helaas ook geen streepje, miss over 2 a 3 dagen nog eens? Hoop dat hij dan goed te zien is! ☺️
@Taartjuuuuuuhhh wat balen dat je ongesteld bent geworden.
Divingwomam gefeliciteerd ? geen twijfel mogelijk. Ja ik zou zelf ook wachten tot ik 6 weken ben met doorgeven aan HA en VK. Het is ook extra leuk om je eerste echo te hebben en het hartje klopt al stevig ❤️. Deze keer komt t gewoon goed, probeer er alvast van te genieten ?
Ik heb vannacht gedroomd dat ik n roze Kruidvat test ging doen en die was positief ??? begint nu toch wel diep te zitten Hahaga. Ik voel me nog steeds goed gelukkig, zo blij dat die misselijkheid deze maand weg bleef. 

Ja vlindertje volgens mij best veel. Mijn NOD maandag dat is dag 28 ?? maar als t niet komt ga ik Mn best doen om iig te wachten met testen tot woensdag, nu 27, 26, ..?? Hihi eerste maand nog wel veilig gedaan en ff gewacht tot (vooral ik) t moment had van jaaa nu durf ik t aan. 

Kershje, hahaha, ik heb dus ook zulke dromen! Zo gek :p Ook spannend voor jou! 
Wat een mooie maand is het al met meerdere positieve testen. Hopelijk komen er nog veel meer bij :)

Tomaat 
Je ovulatie kan je aan je temperatuur aflezen. Je temperatuur gaat ten minste voor 3 dagen met 0.2 (of meer) omhoog ten opzichte van de 6 metingen ervoor. Omdat je temperatuur best snel "van slag" is, kan het zijn dat je bepaalde metingen niet mee mag tellen. Als je bijvoorbeeld de avond ervoor veel gedronken hebt of ruzie hebt gehad, kan het zijn dat je temperatuur (te hoog) is en dan tel je deze dus niet mee.
Dit is heel kort en bondig en misschien onduidelijk beschreven. Je temperatuur interpreteren is niet iets wat je 1 2 3 goed doet. Als je er meer over wilt weten, raad ik je de cursus of boeken van de Sensiplan methode aan.

Mijn NOD is aanstaande dinsdag. Eerste ronde proberen. Ik voel van alles, maar geen idee of ik het me inbeeld. Ben ook ziek geweest. We gaan het zien!

Hallo dames, 
Ik ben nog maar net actief op dit forum maar lijkt me leuk om elkaar een beetje te volgen. Ik ben in augustus met de pil gestopt en heb na mn ontrekkingsbloeding in september mijn menstruatie gehad na 29 dagen. Ik dacht alles is goed op gang dus nu kan ik uitgaan van deze cyclus.. zaterdag was mijn NOD en ben nu dus 5 dagen over tijd (of ik heb een andere cyclus dan ik dacht) ik heb allerlei kwaaltjes dus ik heb op mijn NOD getest, negatief. Gisterochtend nogmaals getest, weer negatief. Ik word er best wel onzeker van en ben meteen beetje bang dat er iets niet goed zit ofzo.. maar ja ik ga maar weer afwachten.. 

Terug
Bovenaan