We hadden vandaag dus onze afspraak bij de fertiliteitsarts. We moesten gaan voor de uitslag van vriend zijn zaadtest. Intss gingen we ook alles overlopen en tekenen voor de start van ivf. Heb dus gezegd dat wegens verjaardag van vriend dat ik maandag al test had gedaan en dat die positief was. Ze stelde voor om een bloedtest te doen en of we de hele procedure wilden behouden of niet. Door de vroege miskraam van vorige keer toch beslist om alles te behouden. Je weet maar nooit...
Intussen hebben we al het resultaat van de bloedtest (ja dat gaat idd heel snel) ik ben dus (raar gezegd) 64% zwanger dit komt omdat we al vroeger dan NOD getest hebben en het nog niet voor de 100% "zichtbaar" is. Ook zei ze nog dat iets heel goed was, maar weet niet meer wat en dat dat heel goed was...volgende woensdag moeten we opnieuw gaan om bloed te laten prikken... (weeral!! En ik kan er al niet tegen ?)
Happy happy happy, maar toch nog voorzichtig...
Ik ben al blij dat ik nog nergens het gevoel heb dat ongesteld moet worden, krampen, pijnlijke borsten en zo... wel een beetje witverlies.. Herkenbaar?