Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Bij mij zakt de moed al in men schoenen... deze morgend was ik nog goedlachs want mijn temperatuur was, met een daling van gisteren, terug gestegen! Daarstraks slijm met bruine sliertjes op het toliletpapier en nu roodachtig bloed druppeltjes. En het is nog te vroeg voor men menstruatie want is pas 9 dagen na NOD ? 

Gefeliciteerd met de positieve testen dames! 
Zondag was mijn ovulatietest positief en maandag heb ik het gezellig gehad met mijn vriend (omdat hij toen terug kwam uit het buitenland ivm zijn werk). Maandag en dinsdag nog een beetje zeurende pijn gehad. Nu had ik het vanmorgen gezellig met mijn vriend en zag ik een beetje bloed op het laken zitten (toen ik het zag was het al opgedroogd en dus donker). Tijdens en na de tweede ronde had ik nergens meer last van... Weet iemand wat dit kan zijn ??! 

We hadden vandaag dus onze afspraak bij de fertiliteitsarts. We moesten gaan voor de uitslag van vriend zijn zaadtest. Intss gingen we ook alles overlopen en tekenen voor de start van ivf. Heb dus gezegd dat wegens verjaardag van vriend dat ik maandag al test had gedaan en dat die positief was. Ze stelde voor om een bloedtest te doen en of we de hele procedure wilden behouden of niet. Door de vroege miskraam van vorige keer toch beslist om alles te behouden. Je weet maar nooit...
Intussen hebben we al het resultaat van de bloedtest (ja dat gaat idd heel snel) ik ben dus (raar gezegd) 64% zwanger dit komt omdat we al vroeger dan NOD getest hebben en het nog niet voor de 100% "zichtbaar" is. Ook zei ze nog dat iets heel goed was, maar weet niet meer wat en dat dat heel goed was...volgende woensdag moeten we opnieuw gaan om bloed te laten prikken... (weeral!! En ik kan er al niet tegen ?) 
Happy happy happy, maar toch nog voorzichtig...
Ik ben al blij dat ik nog nergens het gevoel heb dat ongesteld moet worden, krampen, pijnlijke borsten en zo... wel een beetje witverlies.. Herkenbaar?

Iedereen geleficiteerd met de zwangerschappen. 
Ik ga denk ik zaterdag nog eens een test wagen dan maar als ongesteldheid er nog niet is dan zou ik 3 dagen overtijd zijn. Misschien dan wat meer hcg aanwezig. We zullen zien.. in ieder geval nog geen bloed te zien wel meer wit slijm als normaal..

Hoi ik zal me er even tussen voegen, ik heb nog niet helemaal door hoor de site werkt. 
Ik heb nu helaas het volgende probleem en ben op zoek naar mensen die me eventueel kunnen helpen. Mijn laatste menstruatie begon 25 sept. Ik neem nu weer sinds 3 maanden de pil. De laatste strip eindigde op 21 sept.
Ben begonnen met de nieuwe strip op 29 sept en heb de pil dus de eerste 2 dagen geslikt, helaas door omstandigheden 3 dagen de pil vergeten en vanaf 28 sept. Tot de dag dat ik erachter kwam onveilig gevreën. Hebben ons een tijdje niet gezien vandaar zo veel. Nu zit ik dus op dag 6 vann de strip en heb de laatste wel nog ingenomen, bestaat er een kans dat ik toch zwanger kan zijn?? Voor de morning after ben ik helaas te laat

Gefeliciteerd voor de nieuwe bekende zwangeren! De maand oktober begint goed ?
Ik had een hard hoofd in dat me ovulayie morgen zou zijn volgens me app omdat me ovu test zo licht bleef. Sinds vandaag wat meer waterige afscheiding maar kon pas na 6e testen ivm werk en overleg erna.
Dus heb net een test gedaan en was blij verrast! Wow wat een test in 24 uur kon doen! Ik wist niet zeker of de normale voor sensitest wel goed werkte dus heb de sensitive ook aangeschaft en 1 van 2besure gedaan. Dit lijkt me toch wel een LH piek? Wij maken het iig gezellig en me temp zal ook laten weten wanneer die geweest is. Nu dag 14 van cyclus
Bovenste is van 2besure middelate normale van sensitest en onderste de sensitive van sensitest. 

Iedereen met een positieve test, gefeliciteerd!! 
feyre alleen de middelste ziet er minder positief uit als de anderen, maar de rest dus in mijn ogen super positief :)

Terug
Bovenaan