Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Fof de gyneacoloog daar iets kan zien weet ik niet. Als je toch maandag een afspraak hebt zal ik deze vragen gewoon aan haar stellen. Zij weet er vast meer van.
In principe zal je meestal niet positief testen voordat je je ongesteldheid verwacht. Ik zou in jouw geval wat extra marge nemen en aan het einde van je stopweek pas testen.

Wauw, super al die positieve testen! Gefeliciteerd dames ☺️
Mijn NOD is zondag.. spannend! Denk ook van alles te voelen, misselijk, rommelende buik, veel witte afscheiding.. hopelijk blijft m’n temperatuur hoog! Vorige maand zakte ie op vrijdag. 

Ambibambi ik ging je op de hoogte houden. 
Gisteren accidentje gehad op het werk en vandaag naar kliniek geweest voor een foto te nemen van mijn duim om te zien of hij niet gebroken is. 
Heb ook mijn probleem ineens uitgelegd en ze hebben bloed getrokken. 
Na 1,5 uur konden ze mij vertellen dat ik al niet zwanger ben en nog geen bloedarmoede heb maar dat ik wel naar de gynaecoloog moet gaan want dat dit niet normaal is. 
Ook moet ik gaan van hun omdat we al 1,5 jaar aan het proberen zijn voor een kindje. 
Heb nu maandag een afspraak om 21uur en ben best wel een beetje zenuwachtig. Ik denk elke keer maar weer wat als er iets mis is met mij en het ons niet zou gegund zijn ?

Wat leuk al die zwangere berichten nu al op dag 4, dit wordt vast een top maand!
Ik denk volgend weekend te testen als ik niet eerder ongesteld word. Dus nog een dikke week wachten....

Iedereen met een positieve test, gefeliciteerd! Super leuk voor jullie allemaal!
Mijn NOD is volgende week donderdag dus moet nog even wachten. Vorige maand heeft mijn lichaam me met wat lichte misselijkheid en pijnlijke borsten goed voor de gek weten te houden. Hopen dat het deze maand eens eindelijk raak is (ronde 10)

nroxy, goed dat je bent geweest! (Alleen dan wel minder dat het bezoek dan niet helemaal gepland was). Hopelijk kan de gynaecoloog je meer duidelijkheid geven over dit alles en valt het uiteindelijk allemaal wel mee. Snap natuurlijk dat je zenuwachtig bent, het is ook niet niks... ik zal iig voor je mee duimen maandag ;) dat kindje gaat er gewoon een keer komen!

Terug
Bovenaan