Nieuwe wachten op NOD okt 2018

feyre ik denk dat ik de eisprong gister heb gehad, vanwege die tempdaling en cervix en bmm. Ik vind het wel prima zo, merk dat de laatste dagen wat meer moertjes waren dus ga vandaag niet meer het bed in omdat het moet. Lukt mij niet ;) 
Donderdagmiddag ergens eisprong en woensdag en maandag sex gehad. Daar zit vast wat tussen ;) 
Mijn baarmoedermond was gisteravond alweer stukje gezakt ook en meer gesloten dus heeft geen zin meer. We zitten weer op het wachtbankje. En best een goed gevoel erover eigenlijk. 

Fayre, mijn temp ging vorige maand ook stapsgewijs omhoog na dag 17, net als nu. Althans, als hij morgen maar wel naar 36.9 of 37 gaat ;)
Succes met verleiden haha. 

Feyre en Citrus ik zit ongeveer op dezelfde plek als jullie in mijn cyclus. Heb gisteren of vandaag mijn eisprong (denk ik) dus nu hebben we drie dagen achter elkaar seks gehad. Voor het eerst dat we echt fanatiek zijn en "moeten". Dat is dus geen succes! Manlief heeft opeens moeite.. komt vast door de druk. En ik vind het zo niet echt leuk! Mn temp is deze cyclus onwijs constant (36.50 of net ietsjes lager) dus een verhoging ga ik goed waar kunnen nemen. Ben benieuwd!

Pippalotta, know the feeling! Vorige maand ook wat vaker achter elkaar gedaan en ineens voelde het Anders, niet echt spontaan he ;)  daarom wil ik daar nu bijtijds mee stoppen, straks zijn we nog maanden bezig! Ik nu ronde 5. Ik heb nu iets van...meer kan je niet doen. Daarnaast ben ik erg gevoelig en ook in huid dus daar beneden is het ook beetje klaar nu. Kan er weinig aan doen. Het voelt niet goed. Dus echt voor mij wachtbankje en uiteraard alleen de spontane sex. 

Het lijstje weer even up to date:
1. xEsther,
2. Sté (64% maar toch vrij duidelijk),
3. Amberle,
4. G-G,
5. LepeltjeLepeltje 
6. DivingWoman.
7. Lienelie
8. Casje
Gaan we deze maand nieuw record vestigen of zijn nu grotendeels de positieve testen al vergeven? ?
Mijn nod is pas volgende week zaterdag dus zal nog even moeten wachten. Ben er deze ronde stuk rustiger onder dan de vorige. Ben wel over gestapt op ovu testen, misschien dat dat rust geeft. Mijn temperatuurcurve is net de zevenheuvelenweg, dus lastig af te lezen. Na ovulatie 3 dagen stabiel (maar wel iets hoger) en nu op zelfde temp als toen ik mn cyclus begon. Tot nu toe niet zoveel kwaaltjes die ik eerdere rondes wel had, dus wie weet ?

Dankjewel allemaal!!
Ik kan het zelf nog niet zo goed bevatten..
Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan maar omdat ik toch nog 2 of 3 dagen voor m'n nod zit, vind ik het nog erg spannend.
Ik ga maandag een digitale clear blue test doen en dan mag ik er hopelijk vanuit gaan dat het goed zit :) :)

Terug
Bovenaan