Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ambibambi ja niet echt de bedoeling om op spoed te zitten maar goed. Niets aan de hand en kan morgen gewoon gaan werken. Hopelijk weet ik maandag al meteen iets meer. Ik laat hier nog wel iets meer weten. 
Ben al blij dat ik hier een beetje steun heb en het echt even van me af kan schrijven. Met mijn vriend er over praten gaat niet zo goed daarom dus maar hier.

Kom maar gerust tegen ons (als ik voor iedereen mag spreken) aan zeuren hoor! Daarvoor zijn we hier tenslotte ook een beetje ;) en voor de gezelligheid/ goede adviezen :)

Goedemorgen dames,
Ik kon niet meer slapen. Zo spannend en ik moest heel erg plassen haha. Net een test gedaan en je ziet de streep nu veel beter!! Ben benieuwd of jullie ‘m nu wel zien ?. Ik zit nu 2 of 3 dagen voor m’n nod...

Hoi
Het is een tijdje geleden dat ik gepost heb. In NOD oktober heb ik denk ik nog niet gepost. Ik had zondag getest met een vroege test maar die was helaas negatief. Deze ochtend rond 3u wakker geworden, kon ook niet meer slapen. Daarna rond kwart voor 6 opnieuw klaarwakker. Getest en... positief!!!! :D
Zooo blij! Dit was voor ons de 4de ronde. Nu hopen dat alles goed blijft gaan!

Jaaaaa lienelie!! Gefeliciteerd!!! Dit is de streep die je wil zien. 
casje  leuk dat je er weer bent en met goed nieuws!! Gefeliciteerd!! 

Zelf vanmorgen een stijging. Maar niet denderend. Ik was al 4 dagen 36.8, gister 36.6 (eisprongdip?) En nu weer 36.8. Hopelijk morgen nog een treedje hoger :)
Trouwens...geen positieve ovu test gehad. Denk dat ik vorige keer de extra gevoelige Had, nu de normale. Miss niet de test voor mij. Jammer..

Citrus ik had ook de normale die ging maar heel vaag. Gister wel beter maar niet zoals de sensitive die ik ernaast heb gebruikt en echt toch duidelijk me LH piek aangaf. Jammer dat je hem gemist hebt zo. Miss dat de temp nog stijgt en gewoon gezellig maken ?
Vanmiddag doe ik weer me ovu testen om te zien of die geweest is is nog de piek is. Als die er nog is kijk ik of ik me man nog een keer kan verleiden ?
Vanmorgen een temp van 36.9 (al eerder in de cyclus gehad) tegenover 36.7 gister. Ik denk niet dat het de ovulatie was daar ik vorige maand echt in de 37.1 37.3 telkens zat, dus denk dat de eisprong nog moet komen okk nog niks gevoeld.

Terug
Bovenaan