Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi meiden.
Even afwezig geweest i.v.m. een vakantie van bijna 3 weken. Gefeliciteerd voor alle zwangeren onder ons :) Wat een mooi nieuws voor de mama's in spé.  :D (JALOERS!)
Ik ben er niet mee bezig geweest deze maand, althans nauwelijks. Na lange cyclussen van 38 dagen de laatste maanden heb ik mn eisprong (denk ik) nu toch eerder gehad op Bali. Dus ik gok dat mn NOD a.s. zondag of maandag is (en weer eens een cyclus van 31 dagen). Ik hoop het. Geen idee. Verder naar het ziekenhuis geweest maandag op afdeling gynaecologie. Inwendig onderzoek gehad (alles goed) en bloed laten prikken. Mocht ik ongesteld worden dan krijg ik een HSG. Gaan ze mn eileiders doorspoelen om te kijken of alles goed is. Spannend wel, maar fijn dat ik iets kan doen. Na 9 maanden blijft het toch spoken door mn hoofd...

Ah daar ben je, je was op vakantie ja ;) vergeten. Paar pagina's terug vroeg ik naar je. Wat zou het fijn zijn als je nu idd een kortere cyclus hebt! Hoe voel je je? Waarschijnlijk durf je niks te voelen na 9 maanden van alles gevoeld te hebben, gok ik. 
Wat goed dat je al naar het zhuis bent geweest. Spannend hoor! Maar eerst op naar je NOD! Ik duim weer mee. 

@Citrus: yeah I am back :)! Lief dat je naar me vroeg. Haha ik lag lekker met mn billen in de indische zee.
Ja ik voel niks. Althans niet anders. Altijd wat gevoelige tepels na eisprong maar dat heb ik standaard. Ja ik duim al voor een kortere cyclus, dus dat zou fijn zijn! De gyn zei ook dat een cyclus van boven de 35 te lang is. En ik heb al 3 maanden 38. Dus daar kan ik sowieso Clomid voor krijgen. Dan wekken ze je eisprong op. Maar eerst de onderzoeken afronden.. sperma van mn vriend testen.. en dan hebben we weer een afspraak om alles te bespreken. Dan plan van aanpak. Ik gok dat ik eind oktober meer weet. Spannend wel!
Hoe is het met jou ??? Wanneer NOD?

Go Joena!! Superfijn dat er in ieder geval naar je geluisterd wordt en er ook nog een behandelijk mogelijk lijkt. Nu maar hopen dat het allemaal niet meer nodig is ;)

16 oktober. Een voor ons erg bijzondere dag (verder hou ik het voor mijzelf) maar daarom extra fijn als ik dan een positieve test zou krijgen. En ook stimulans om niet eerder te testen. Duurt nog even. En voel me ziek...bah bah. Dan duurt alles te lang en ben ik even negatief ingesteld, ging zo goed vanmorgen! Grrr

Noujaaaaa
schiet mij maar lek!

zit ik eerst te vertellen dat ik geen piek heb gevonden maar waarschijnlijk wel eisprong gehad....krijg ik net een bijna knaltest te zien! Ik snap er niks meer van. Dan miss morgen eisprong dag 19!?! Dat gaat natuurlijk nooit goed komen met een cyclus van 28 ?

DAT GAAT WEL GOEDKOMEN CITRUS!! Kijk naar mij als levend voorbeeld ;) En wie weet wordt je cyclus wel ineens een dagje langer? Of heb je vandaag je eisprong? Gewoon op je temp blijven letten. Ik had vorige maand op dezelfde dag als mijn positieve ovu test mijn ovulatie volgens mn temp. En dat was ook dag 19 of 20 haha. Dus kan allemaal prima!!

Terug
Bovenaan