Nieuwe wachten op NOD okt 2018

mijn nod zou aankomende zaterdag moeten zijn 22-9 ronde 6 nu en denk misschien nu innestelingsbloeding te hebben maar misschien een hele vroege ongesteldheid maar dat is dan ook een eerste hoop zo dat het dit keer is gelukt
 
@Pieny, ik heb eigenlijk standaard last van mijn borsten tussen eisprong en NOD. Met name mijn tepels doen erg pijn en afgelopen maand waren ze voor mijn gevoel ook groter. Helaas betekende het bij mij niets en zit ik nu in de volgende ronde. Zegt verder uiteraard niets over wat het bij jou kan betekenen. En ik hoop dat het wel goed nieuws is.
Hoeveelste ronde zit je? Ik nu in ronde 5 en begin mijn lichaam steeds beter te kennen, al twijfel ik iedere maand wel weer als ik op het wachtbankje zit?
 
Wij zitten in ronde 7. Het enige wat ik kan opmaken na al deze rondes is: dat ik een vreemd lichaam heb waar ik niks van op aan kan ?. 
Fijn dat je lichaam beter leert kennen! Hopelijk is het snel raak.
 
Ik doe mee..
onze 4de IUI en laatste, want hierna gaan we door met IVF omdat mijn man 2 van de 4 IUI’s niet zo’n goed zaad had. 
Mijn NOD is 2 oktober.. hopen op een wonder.. 
 
Ik baal een beetje.. rond 3 oktober (volgens de app) heb ik mijn eisprong en word 3 oktober geopereerd en moet een nacht blijven...... ?
 
Mammavanb, je kan het ervoor gezellig maken, zaadcellen overleven langer dan jou eicel dus als je het 2 dagen ervoor doet dan is er nog kans op een bevruchting.
 
@ mammavanb: ik snap t wel, maar de vruchtbare periode begint al n dag of 5 voor de eisprong dus nog genoeg dagen om t toch te proberen. 
 
Terug
Bovenaan