Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Deze maand ronde 11. Ik ga niet te veel poespas meer doen. Alleen een paar dagen voor mijn eisprong beginnen met testen en dan verder het zijn gang laten gaan. 
Ik wil gewoon nog niet naar de dokter?
 
Bedankt voor jullie reactie’s! Ik wacht gewoon de volgende af, misschien is die wel weer heel anders. 
Ik wil (nog) niet met ovulatie testen aan de gang of tempt. meten, wat vinden jullie verder fijn om je vruchtbare periode vast te stellen? Ik heb wat gelezen over de stand van je baarmoedermond ? 
 
Hoi,
ik wil me ook graag bijvoegen bij jullie. In mei heb ik na acht weken helaas een missen abortion gehad. Het was onze eerste poging en direct raak. Helaas mocht het niet zo zijn! Inmiddels zijn we er aan toe om het opnieuw te proberen. Afgelopen dinsdag een duidelijk voorbare eisprong gehad en vanaf vorige week vrijdag al wat gezellige avonden gehad. ? 
duimen!!!!! 
Als het klopt zou 1 oktober mijn nod zijn...
ik vind het superspannend en ben toch ook wel een beetje bang dat als het wel raak is het weer mis gaat. 
 
Hier rond 3/4 oktober nod, 10 augustus mijn spiraaltje laten verwijderen en de eerste cyclus duurde 27 dagen. Als ik uitga van 14 dagen voor nod mijn ovulatie had dit afgelopen woensdag moeten zijn. Tot nu toe met ovulatie testen mijn ei nog niet gevonden, herkennen jullie dit?
 
@annebr ja dat kan zomaar dat je cyclus even tijd nodig heeft om weer regelmatig te worden. Gewoon afwachten vrees ik.
@FlowerS cervixslijm in gaten houden vind ik zelf wel een makkelijke graadmeter. En eigenlijk vooral het leuk houden in de slaapkamer dan heb je nl altijd genoeg kans.  Ik heb afgelopen ronde voor het eerst ovu testen gebruikt  daardoor was ik er ineens heel erg mee bezig. Terwijl de twee zwangerschappen daarvoor ik gewoon zwanger ben geworden zonder ook maar ergens op te letten.
Dus ik zou zeggen vooral niet te snel beginnen met ovu testen en temperatuur meten maar vooral gewoon regelmatig het leuk maken samen in bed en misschien een beetje op het slijm letten
 
Terug
Bovenaan