Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Eens met dwaallichtje...wij zijn ook gewoon nieuwsgierig Suikerspin  ?? 
Wat betreft ziek zijn invloed op innesteling...geen idee!! Die vraag heb ik ook maar dan wat betreft eisprong en bevruchting. 
Ben vanmiddag ziek geworden, keelpijn, hoesten, koppijn en misselijk, niet overgeven. Gaat nu weer beter en wat gegeten. Hopelijk heeft dit geen invloed op evt bevruchting die vandaag weleens kon plaatsvinden. Aan de andere kant, als het wel zo is, dan doe je er weinig tegen natuurlijk. :(

Beterschap!! 

Dan ga ik morgen testen, vind het ook wel weer spannend.. te gelijker tijd schuld gevoel wat als het positief is, sommige hier zijn al zo lang bezig.. een vriendin is ook al bijna een jaar bezig.. 
ik laat het jullie morgen weten ?

@citrus ja inderdaad je doet er helemaal niets aan natuurlijk. Maar gewoon rustig uitzieken dus. En hopelijk maandag weer topfit aan de werkweek beginnen

Las wel ergens dat met innesteling je weerstand omlaag gaat om afstoting van het vruchtje te voorkomen. Dan ben je natuurlijk vatbaarder voor vanalles. Maar goed anderzijds heerst er ook een hoop. En met twee kleine kinderen om mee heen doe ik aan de meeste griepjes en verkoudheden wel mee jammergenoeg 

Ah dat was jij Ju81 stond op vorige pagina alweer ;) 
Ik was vorige week al stond verkouden, sinds dinsdag weer topfit. Maar gisteren begon er weer lichtjes wat te komen, zou leuk zijn als het bij mij de weerstand van bevruchting is hihi. Maar mijn jongste zoon van 6 was ook flink aan de hoest haha..

Suikerspinn voel je aub niet schuldig. Helaas verschilt het gewoon per persoon en is het jou net zo hard gegund!!! Dus lekker testen morgen!
Citrus balen! Of het effect heeft geen idee. Iets online te vinden? Hopelijk zet het niet door of is het je weerstand.
Ju81 zelfde als hierboven. Geen idee of ziek zijn effect heeft op innestelling. Hopelink ben je snel beter! Miss is er iets online te vinden?

Dankje feyre! Als de rode duiveltjes uitblijven test ik morgen ochtend ☺️ 
Ik hoop zo dat dit een goeie maand is voor ons allemaal! 
Beterschap voor de zieke.. ik werk in de kinderopvang en afkloppen, bijna nooit ziek! Heb wel een aardige weerstand 

Suikerspin voel je niet schuldig hoor! Ik gun het je heel erg, net als alle andere meiden! 
Citrus wat balen dat je zo ziek bent! Hopelijk gaat het geen invloed hebben!
Even voor de duidelijkheid.. het pact. Dan testen we wel op NOD toch of wachten we tot de dag na NOD? 

Terug
Bovenaan