Nieuwe wachten op NOD okt 2018

PippaLotta zover ik heb begrepen op NOD dag als je langer wil wachten kan dat ook natuurlijk. maar gaat erom dat we welkaar onderstuenen met het NIET testen VOOR NOD.

ik heb overigens nu dit lijstje. als ik iemand mis let me know. dan kan iedereen dit lijstje erbij houden (snap dat je niet van elkaar de NOD echt onthoud xD

Wauw, 1 dag niet kunnen kijken en een stuk of 5 pagina's erbij! Haha
Pannekoek gefeliciteerd met je positieve test!! :D

Ik had afgelopen woensdag dus mijn eisprong en voelde me gisteren en vandaag heel slapjes, bij opstaan zwart voor mijn ogen enzovoorts. Ga nu overal ook wat van denken, zo irritant.... Maar gelukkig nog maar een weekje wachten tot NOD! 

[quote quote=10119110]ik heb overigens nu dit lijstje. als ik iemand mis let me know. dan kan iedereen dit lijstje erbij houden (snap dat je niet van elkaar de NOD echt onthoud xD [/quote]
Hier komende dinsdag!

Mijn borsten staan op springen! Nog nooit zo gevoeld. Daarnaast moet ik enorm veel plassen sinds donderdag en voelde ik me met vlagen misselijk en gewoon heel erg slecht. 
Laatste nacht in Griekenland, morgennacht vliegen we terug. 

Feyre: Nee nog niet, omdat ik er niet gelijk ‘te’ veel mee bezig wil zijn omdat we net beginnen. Of dat lukt, durf ik niet te zeggen ? 
dus ik ga uit van rondom de 14e dag van mijn cyclus de eisprong. 
Vorige cyclus was precies 28 dagen en tot nu toe dus weinig klachten, wat ik vorige maand (1e ronde) wel had. Gelukkig, want daardoor ga ik mezelf niks wijs maken. Maar toch ga ik dan twijfelen of ik nu dus wel een eisprong heb gehad, afwachten tot de 14e!

Nikkkiii als afgelopen woe je eisprong was en je telt 14 dagen is de 17e pas je NOD of is je LF korter?
FlowerS haha ik ben gelijk alles gaan doen omdat ik na 9 jaar spiraal wou weten wat me cyclus is. Wil het ewn beetje in de hand hebben ben nogal een control freak ? nu weet ik teminste dat er een eisprong is en wanneer me menstruatie volgt. En als het nu niet raak is weet ik ook me cyclus duur (gemiddeld)
Beautygirl ik zet je erbij. Laat je niet al te gek maken door je lichaam. Die kan echt shit verzinnen maar wie weet is het straks wel positief nieuws ?
Minty ik zet jou er ook bij

Terug
Bovenaan