Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik hoop dat het positief is Feyre... Ben bang dat mijn menstruatie doorzet (al is het 10 dagen te vroeg...). Heb een beetje een zeurend gevoel in mijn buik. Maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen.

Lavendel het zou evt ook nog een innestellings bloeding/pijn kunnen zijn. wie weet.
ik heb overigens net nog een keer getempt. normaal doe ik het alleen in de ochtend rond dezelfde tijd en als ik nog in bed lig. maar ben verder niet druk geweest meer vandaag en had een temp van 37.9!!!! wss is die wat lager maar nu is het wel zeker duidelijk dat me ovulatie gister was! ik heb deze temp NOOIT alleen als ik ziek ben en als ik dat niet ben en wel eens tussendoor temp is het altijd 36.6/36.7 Dit geeft om eerlijk te zijn wel een fijn gevoel.

Het zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn (al is dat wel wat vroeg). Ik hoop het in ieder geval, al voelt mijn buik alsof ik ongesteld ga worden. Heb ook ineens allemaal pukkeltjes ? Ik wacht wel af hoe lang dit gaat duren, testen mag in ieder geval pas de 17e ivm het pact haha! Als het überhaupt nog nodig is tenminste.
Wat fijn dat je zekerheid hebt Feyre! Geeft vast een goed gevoel en hopelijk straks een positieve uitslag ?

Dank je wel Feyre en Citrus, dan ga ik die voor de volgende ronde halen! Natuurlijk wel eerst even duimen dat deze ronde gewoon gelukt is ?

Eventjes niet op het forum geweest en een hoop positieve testen! Gefeliciteerd allemaal ✨ Laten we hopen dat dit zo door gaat en er nog veeel meer bij komen.
ik wil ook wel mee doen met de pact, mijn NOD is 14 oktober.
Tot nu toe deze maand niet mijn eisprong gevoelt/gemerkt. Vorige maand had ik ook hele gevoelige tepels een halve week na mijn eisprong (in zoverre ik kan gokken wanneer hij was) en nu totaaal nergens last van. vind ik wel heel fijn, maar kan natuurlijk een ‘slecht’ tegen zijn dat er niks gebeurd.

Bij een cyclus van 30 dagen zou mijn nod 10 okt zijn. Ik ga ook niet eerder dan 10 okt testen en als het lukt uitstellen tot het weekend van 13 of 14 okt aangezien mijn cyclus nogal eens wisselt de laatste twee keer. 

Ambibambi ik hoop het ook. 
Sta je ook niet echt bij stil maar word dit jaar wel 26 en dan begin je toch te denken. Ik ben nog jong maar die klok kan nu wel heel snel gaan tikken .?

Top die pact wordt groot hahaha ik ga zo even een lijstje maken met alle namsn en NOD's. Laten we elkaar helpen niet te testen voor de NOD!

Terug
Bovenaan