Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Lavendel geeft zeker een goed gevoel ook omdat het allemaal met elkaar overeen komt. Het slijm, de bmm, ovu teaten en de temp nu ook! Ik ben echt blij we hebben 3 dagen nu gezellig gemaakt in deze afgelopen ovu dagen en nu is het het wachtbankje en ik hoop echt dat de menstruatie weg blijft
FlowerS heb je iets gedaan/gebruikt om je ovulatie te checken/meten?

Ik ben echt ongelooflijk ziek vandaag, houd niets binnen, dus ook niets gegeten en zit om 't half uur op de wc. En lig alleen maar op de bank of in bed (de verzorging van de kinderen volledig uitbesteed aan man en oma want ik kan amper normaal de trap op en af) 
Enig idee hoe dat werkt met een mogelijke innesteling rond deze tijd? Ziek zijn zal dan wel geen positieve invloed hierop hebben of zou dat niets uitmaken denken jullie? 

@AmbiBambi ik ook 28 oktober. Ik kom wel gewoon klagen als ik niet kan wachten hoor ?
@dwaallichtje dat libido, hmm heeft mijn partner ook niet. Normaal zijn we beiden tevreden met zo eens in de week of om de week ? (zijn wel erg klef haha, knuffelen enzo). Hij zei vorige week: wow sinds jij met de pil bent gestopt heb je wel n joekel van n sex drive gekregen ? gelukkig vind hij het prima. Ik vind het wel lastig om t initiatief meestal te hebben daarin!

Leuk die pact! Zal vast wat testjes besparen hihi
hier vandaag NOD, maar nog niets van menstruatie te bekennen.. zal ik geduldig afwachten tot het komt, of toch testen.. begin van de week allerlei kwaaltjes, maar nu eigenlijk niets meer

Suikerspinn  de pact was om te wachten tot de NOD, dus lekker testen morgenochtend! Tenzij wachten voor jou niet moeilijk is. Maar wij zijn ook nieuwschierig ;) .

Oh spannend Suikerspinn! Ben je al lang gestopt? En al regelmatige cyclus? Dan zou ik namelijk geen seconde langer wachten ? nja misschien tot morgen ochtend..

Ja, ik bedoel ook de testjes die je misschien anders voor NOD zou doen. 
Ik ben pas kort geleden gestopt, pas 1 ‘gewone’ bloeding gehad na 28 dagen. Duidelijk mijn ei sprong gevoeld, werd er gewoon wakker van deze maand! 
Aan de ene kant zou ik willen testen, maar dan denk ik toch ook weer misschien dit x een langere cyclus.. maar wel 14 dagen na ? 

Terug
Bovenaan