Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Lepellepeltje, 

Wij waren 5 maanden bezig en het verbaast  ons dat het zo snel is gegaan. Me vriend die heeft een baan waarvan die 5 dagen van huis is dus we konden alleen in het weekend klussen. 
Maar ik was 20 dagen na de nod, bij 10 testen die nog negatief was ik te vroeg met testen en 10 dagen later positief :)

Dus damens blijf positief en wij hebben gewoon elk weekend geklust en het heeft geholpen. 

Pas 1 ‘gewone’ maand gehad na het stoppen van de pil, toen werd ik na 28 dagen ongesteld. Deze maand heel duidelijk mijn ? gevoeld, nu 15 dagen later. 

Ik vind het ook mega spannend deze maand. Heb afgelopen vrijdag getest (jeetje waar is mijn discipline heen meiden??). Had nog een early test liggen maar daar zijn we nu mooi vanaf dus hoeven we niet meer te doen (en koop ik ook niet meer). 
Als ik kijk naar het uitblijven van een positieve ovulatietest, vermoedelijk eisprong gevoeld en cervixslijm, zit ik nu op 15 dpo. Als ik kijk naar mijn gemiddelde cyclus zit ik op dag 12/13. En mijn temperatuur steeg deze maand vrij laat, dus volgens de Flo app zit ik pas op dag 7 ? Ik ga maar uit van NOD 8 oktober.. maar kan nu ieder moment ongesteld worden. Duimen dat het niet gebeurt!!

Suikerspinn misschien nog niet genoeg HCG als het raak is. Kan bij sommige vrouwen erg lang duren dua verlies de hoop niet! Als je nog niet ongeateld bent over 2 dagen test nog een keer. HCG verhoogd elke 48 uur
Beautygirl een dag voor je NOD is dat toch? Dat kan nog negatief zijn natuurlijk. Kan de gyn evt niet iets zien?
Mijn temp was vanmorgen 37.3 dus dat is een mooie stijging! Nu hopen dat deze zo blijft en evt alleen een dip bij innesteling maakt ? als ik 9 dagen tel zou dat de 14e zijn.

Jammer Suikerspin. Hopelijk een 2de streep over 2 dagen. 
Beautygirl. Spannend zeg!! 
Hier nog ziek maar wel enorme buikpijn en lage rugpijn, gistermiddag en avond nog een mega duidelijke piek op ovutest. Zou nu ovulatie kunnen zijn. Spannend. Alleen wel erg erg erg laat als ik nu weer cyclus van 28dagen heb. Vandaag is namelijk dag 20..dames...wat positieve energie kan ik wel gebruiken.. ?

Suikerspinn, jammer maar het hoeft nog niets te betekenen natuurlijk! Over een aantal dagen weer een test doen?
Ik heb gisteren na 15:00 geen rood/bruine afscheiding meer verloren. Alleen rond 19:30 nog een klein beetje roze bij het afvegen. Het zeurende gevoel in mijn buik is ook bijna weg. Wel veel last van mijn darmen ?. Hopelijk blijft mijn menstruatie uit (in ieder geval tot 17 oktober, mijn NOD). Spannend allemaal...

Terug
Bovenaan