Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik hoop ook op positief nieuws Feyre! Maar wil mezelf niet teveel hoop geven, dan kan het alleen maar tegenvallen...
Het duurt inderdaad nog veel te lang voor ik mag/kan testen ?
Beautygirl ik hoop dat het positief uitpakt voor je!

Lavendel Ik snap je helemaal, ik denk gewoon het negatieve voor mezelf. dat het niet gelukt is of dat de test negatief is dan valt de teleurstelling wat mee xD
hier de nieuwe lijst :) 

Dames help.. wat moet ik hier nu van denken? De bovenste 2 hebben weer echt een licht streepje maar die onderste lijkt zowat even donker als het andere streepje. Me temp was wel vanmorgen 37.3 moet ik er maar gewoon vanuit gaan dat me ovulatie echt geweest is? Heb op het moment ook niet echt meer afscheiding heb me bmm nog niet gevoeld vandaag.
En we hebben de afgelopen 3 dagen al seks gehad sperma productie moet ook weer op gang komen lijkt me.
(In het echt zijn de streepjes iets duidelijker als op de foto zelfs)

Feyre, geloof dat je de eerste positieve test moet aanhouden. Die van mij is vandaag ook positief (even donker) maar gisteren ook (donkerder dan c) je zou idd voor de zekerheid kunnen maar sperma zit er nog wel even bij jou en het sperma van je man is nog niet sterk genoeg, dus zou het zonde zijn Miss? 
Kijk en doe in ieder geval waar je jezelf goed bij voelt. ?

Hallo allemaal, ik heb een onregelmatige cyclus en weet niet wanneer mijn eisprong plaats vindt. Hierdoor zijn we na mijn menstruatie begonnen met om de dag te klussen.. 
nou heb ik al een paar dagen, witte afscheiding, lichte krampjes in onderbuik en trekkingen in mijn buik  .. het voelt allemaal zo raar aan…  kan dit aanduiden op een zwangerschap? (Normaal heb ik dit niet)

Wat een verhalen allemaal en data hahaha.:D :D
Mijn NOD is denk ik vandaag of morgen. Nog niks :D Zou het een keer in ronde 8 ?
SUCCES ALLEMAAL! En voor de meiden die gaan testen: je kan het maar weten :D :D Ik heb besloten dinsdag te testen als ik niet ongesteld ben geworden. #Fingerscrossed.

Meiden, ik voel me zo dom en stom. Durf dit bijna niet te zeggen maar.... Ik wist dus niet dat glijmiddel zaaddodend is. En wij gebruiken dit altijd! Nu kan ik deze ronde dus wel op mn buik schrijven. ?

Terug
Bovenaan