[quote quote=10119167]Suikerspinn misschien nog niet genoeg HCG als het raak is. Kan bij sommige vrouwen erg lang duren dua verlies de hoop niet! Als je nog niet ongeateld bent over 2 dagen test nog een keer. HCG verhoogd elke 48 uur Beautygirl een dag voor je NOD is dat toch? Dat kan nog negatief zijn natuurlijk. Kan de gyn evt niet iets zien? Mijn temp was vanmorgen 37.3 dus dat is een mooie stijging! Nu hopen dat deze zo blijft en evt alleen een dip bij innesteling maakt als ik 9 dagen tel zou dat de 14e zijn.[/quote]
Ja, een dag voor mijn NOD. Toen ik de afspraak maakte wist ik mijn eisprong niet. Ik heb namelijk hele onregelmatige cyclussen sinds ik gestopt ben.
Ik heb besloten als ik morgen ochtend thuis wakker wordt om denk een test te doen. Als die positief is ga ik het ziekenhuis bellen.
@citrus ja, heel spannend! ???
Ja, een dag voor mijn NOD. Toen ik de afspraak maakte wist ik mijn eisprong niet. Ik heb namelijk hele onregelmatige cyclussen sinds ik gestopt ben.
Ik heb besloten als ik morgen ochtend thuis wakker wordt om denk een test te doen. Als die positief is ga ik het ziekenhuis bellen.
@citrus ja, heel spannend! ???