Nieuwe wachten op NOD okt 2018

[quote quote=10119167]Suikerspinn misschien nog niet genoeg HCG als het raak is. Kan bij sommige vrouwen erg lang duren dua verlies de hoop niet! Als je nog niet ongeateld bent over 2 dagen test nog een keer. HCG verhoogd elke 48 uur Beautygirl een dag voor je NOD is dat toch? Dat kan nog negatief zijn natuurlijk. Kan de gyn evt niet iets zien? Mijn temp was vanmorgen 37.3 dus dat is een mooie stijging! Nu hopen dat deze zo blijft en evt alleen een dip bij innesteling maakt  als ik 9 dagen tel zou dat de 14e zijn.[/quote]
Ja, een dag voor mijn NOD. Toen ik de afspraak maakte wist ik mijn eisprong niet. Ik heb namelijk hele onregelmatige cyclussen sinds ik gestopt ben. 
Ik heb besloten als ik morgen ochtend thuis wakker wordt om denk een test te doen. Als die positief is ga ik het ziekenhuis bellen.
@citrus ja, heel spannend! ???

Feyre klopt, mijn LF was de vorige keer ook maar 10 dagen. 
Toen had ik de eisprong op dag 18 en dan 28 werd ik ongesteld...
Ik hoop maar dat mijn LF lang genoeg is om zwanger te kunnen worden! 

Even een vraagje... de rode duiveltjes zijn sinds gisteren weer weg. Ik heb 13 ovulatietesten in huis en geen idee hoe lang mijn cyclus gaat worden (ben nu 1 keer ongesteld geweest na stoppen met de pil). Wanneer zou het slim zijn om te beginnen met testen? 

@ambibambi ik zou vanaf dag 10 beginnen om hem niet te missen.
@citrus dat zou idd wel kort zijn. Maar wie weet is je eisprong al wel geweest (volgens dat onderzoek wat laatst hier gedeeld werd zit dat best kunnen). En wie weet is je cyclus een of twee dagen langer en dan heb je gewoon prima kans. Niet bij de pakken neer zitten hoor!
Hier ook nog steeds ziek. Voel me zo beroerd dat ik nu al opzie tegen het ochtendritueel met de twee kinderen morgen voor het werk. Maar ik ga er maar vanuit dat het beter is morgen. Ze zitten nu braaf te spelen terwijl ik op de bank lig, alsof ze aanvoelen dat ze even makkelijk moeten doen nu ?.
Lastig wel om te bepalen wat ik voel of dat bij het ziek zijn hoort of mogelijke zwangerschap. Ben namelijk ook ontzettend misselijk en erg moe

ElsieJoy Je staat erbij. en een griepje kan nooit echt kwaad. in het begin is er sowieso nog geen bloedband en tijdens de zwangerschap zou je altijd verkouden of ziek kunnen worden.
Citrus Niet de moed laten zakken! probeer niet teveel naar symtomen te kijken maar wacht gewoon je NOD af en of de menstruatie komt of niet. meer kan je toch niet doen en stressen of symtomen van ziek zijn zijn of mogelijk zwangerschap weet je pas bij NOD. alles is mogelijk zelfs met een kortere LF bijv! en anders bestaat er medische hulp die verder kunnen kijken zou het nodig zijn.
Beautygirl Spannend! mar vergeet niet hij kan negatief zijn! dus het zou alsnog later positief kunnen zijn. laat sowieso de gyn ff kijken evt.
Ambibambi ik had 12 testen van sensitest (normale) en 36 van 2besure sensitive in huis. ben begonnen met de sensitest vlak voor me app aangaf dat het me vruchtbare periode zou zijn, dit was op dag 10 van me cyclus. maar die bleef telkens vaag. dus heb de sensitest sensitive erbij gehaald en de 2besure ook gedaan. blijkbaar moet ik sensitive hebben want die werden gelijk heel duidelijk.
Nikkkiii ah kijk dat verklaart, hoeveeltse cyclus/ronde is het voor je? als je nog moet öntpillen" of op gang moet komen na spiraal etc kan het nog wat schommelen he, dus hij zou altijd iets anders kunnen zijn.
Lavendel ik ga duimen voor je! 17e kan niet snel genoeg komen he? xD hoop dat je menstruatie uit blijft en positief nieuws is!
dames laat je niet gek maken door je lichaam! het kunnen zeker tekenen zijn maar als je er zodanig mee bezig bent kan je een stofje aanmaken in de hersenen die de symtomen van zwangerschap naar boven halen. Ik zeg niet dat alle symtomen fake zijn maar houd er gewoon rekening mee! uiteindelijk het enige na ovulatie wat je kan doen is wachten tot de NOD en zien of je ongesteld wordt of niet!
en verlies geen moed!

Zou ik ook op de lijst mogen? Nod 13 okt. Maar dit is de eerste pilloze maand dus nog afwachten of het daadwerkelijk dan zou zijn

@feyre ja, doe ik zeker! Als die positief is overleg ik even met het ziekenhuis. Vind ik zelf heel fijn.

we gaan het zien. Nog steeds geen oud bloed, normaal heb ik dat altijd al 2 dagen voor mijn echte menstruatie begint. Dus een goed teken.

Hoi allemaal, 
Spannend voor iedereen! Zou ik ook op de lijst kunnen mijn NOD is 9 oktober. Nog heel even geduld dussss. Heb voor de rest nu nergens last van alleen dat ik snel moe ben en sneller moet plassen dan normaal.

Terug
Bovenaan