Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Citrus ik vind het lastig ene kant zegt me gevoel ja we nemen nog een kans andere kant. We hebben 3 dagen seks gehad lijkt mij dat er nog wel aardig wat sperma in me zit ? en zaad moet ook weer sterk worden en van goed kwaliteit worden. En lijkt me niet dat op dag 4 het sperma goede kwaliteit dan is. Woh sowieso morgen nog een keer testen en tjah me temp is gewoon 37.3 tegenover 36.7

Oh PippaLotta, niks om je dom over te voelen, dat is voor mij ook nieuw! Niet meer gebruiken dus! 
Geen zorgen maken, even rustig afwachten lijkt me!

Ojee pippalotta, weet niet of echt alles meteen dood gaat? En heb je heeeeeel toevallig die ene die niet zaaddodend is? Die bestaat namelijk. 

Feyre. Ik zou het lekker zo laten meid. Gezien je temp en ook je cervix...je bent dan niet meer vruchtbaar denk ik en idd, er zit zat. Weet je je bmm al? 

Wij gebruiken ook met regelmaat glijmiddel, op de onze staat niet zaaddodend maar kwam hier ook pas deze maand achter! ? kan alsnog raak zijn. 
Vandaag dag 27☺️ iig 1 dagje langer al dan vorige maand, toen 26 dagen. Hebt t ook beetje uitgeteld want ik was bang dat mijn LF miss ook wat kort was maar nu alweer dag 12 dus ben weer gerust gesteld☺️.. en toch denk ik dat ik ongesteld ga worden...Voel nog steeds soms steekje of zeurend gevoel. 

PippaLotta geen zorgen ik wist bet ook niet! Gelukkig gebruiken wij het niet.
Citrus denk dat we morgen maar gewoon weer gaan moeten denk ik vandaag rust ook voor het zaad. Bespreek het zo met me man. Bmm nog niet gevoeld zit nu op een verjaardag dus zal als ik thuis ben even voelen

pippalotta, er bestaan ook niet zaaddodende versies. Volgens mij zijn dit wel vaak natuurlijke varianten die je bij een eco winkel haalt...
https://www.biggreensmile.nl/products/yes-baby-sperm-friendly-glijmiddel-50ml/yesbabylub50ml.aspx?productid=yesbabylub50ml 
Dit is er bijvoorbeeld een

Haha, stelt me gerust dat niet iedereen het weet. Ik voelde me al zo dom! Ik heb nog steeds superslijm en mn temp verhoging is nog niet geweest dus wie weet moet mn eisprong nog komen en dan kan het alsnog raak zijn.. maar toch heb ik de hoop voor deze ronde al een beetje opgegeven. Als ik dan wel zwanger zou zijn weet ik wel 1 ding: het kind heeft maar een paar zwemlessen nodig ;)

@PippaLotta, staat het specifiek op jullie potje dat het zaaddodend is dan? Die van ons hebben we niet bij een eco winkel oid gekocht, en is ook niet zaaddodend.
Wij hebben deze maand Conceive plus gebruikt. Ik vind het alleen geen vervanger voor glijmiddel (had ik ergens gelezen). Maar wie weet doet het zn werking wel ?

Terug
Bovenaan