Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Net me bmm gevoeld had veel moeite hem te voelen dus ligt nog wel hoog? Maar wat ik voelde was niet heel dacht voelde meer als een stevige bal/donut zoals ze het online noemen ?
Heb ook niet echt meer afscheiding en wat nu aan me vingers zat was niet heel dik wel wat dunner maar wittig

Inmiddels steken ter hoogte van mijn rechter eierstok. Nu bak ik wacht als het de eisprong is ga ik er dus echt niks mee doen aangezien ik hartstikke zoek ben en donderdag voor het laatst gedaan. Maar aan de andere kant als ik nu pas weer eisprong heb wordt het weer een cyclus van 38 en is de kans op een echt ei sowieso klein.
Ga er maar lekker vanuit dat het wat anders is. En eerst naar eens beter worden. 

ju81 wat bedoel je met 'de kans op een evht ei? is er geen echt ei bij een langere cyclus? ik heb sinds kort opeens cyclusseb van 35 dagen (hiervoor altijd ongeveer 28)

JoHanna cyclus van 35 wordt nog ale een normale cyclus gezien. Je kan een cyclus hebben zonder eispring maar wel menstruatie maar dat kan ook bij korte cyclussen, miss bedoeld ze dat?

Klopt dat bedoel ik. Tot 36 is normale cyclus maar bij langere cyclus is de kans dat de eisprong uitblijft groot. Je hebt dan wel een LH piek maar er springt geen ei

[quote quote=10119147]Lepellepeltje, Wij waren 5 maanden bezig en het verbaast ons dat het zo snel is gegaan. Me vriend die heeft een baan waarvan die 5 dagen van huis is dus we konden alleen in het weekend klussen. Maar ik was 20 dagen na de nod, bij 10 testen die nog negatief was ik te vroeg met testen en 10 dagen later positief :). Dus damens blijf positief en wij hebben gewoon elk weekend geklust en het heeft geholpen.[/quote]
Oh ja! Wat goed zeg, dat het is gelukt. Dus wat is dan nu je uitgerekende datum als alles goed gaat? Dan ben je al 3 weken verder dan ik denk ik. 
Spannend Beautygirl en Suikerspin, ik duim voor jullie. 
En voor de rest ook uiteraard!

Feyre mag ik ook op het lijstje erbij? ? mijn NOD is 17 oktober. 
Sinds gister behoorlijk gevoelige borsten.. Hoe kan ik nou nog 10! Dagen wachten met testen. Wat een kwelling. Komende week even wat afleiding zoeken ? onkruid verwijderen ofzo Haha 
pippalotta wij gebruiken de conceive plus als glijmiddel maar ik vond m best prijzig!

Terug
Bovenaan