Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Dankjewel lepeltjelepeltje, ik ga denk ik woensdag weer testen als mijn menstruatie uit blijft. Ik laat het jullie weten ?
Is er morgen iemand die gaat testen? 
???

He dames, nog geen menstruatie gespot, morgen NOD, vorige maand kwam ie vandaag.
Enige klachten die ik heb waargenomen naast nog altijd n gek gevoel ik Mn buik ( komt ie wel of niet opzetten?) eeuwig jeukende borsten? is ijzersmaak. Zo vervelen om te moeten wachten. Ik ga niet testen morgen ben te bang voor n teleurstelling ga gewoon wachten tot die menstruatie komt. Heb echt maar n hele kleine hoop dat ie uitblijft vanwege dat gekke buik gevoel. Laat t meteen weten aan jullie. 

Feyre ik ben al 2 jaar gestopt met de pil, dus dat is geen probleem? heb nu steeds een cyclus tussen de 28 en 32 dagen. Verschilt soms wat, maar nooit echt meer dan 4 dagen. Echt weer afwachten, nog een weekje! Vreselijk..

Kershje je kan altijd 4 dagen na NOD en nkg niet ongesteld eens een test proberen. Wel heel spannend hoop op pisitief nieuws voor je.
Nikkkiii nee dat is het niet dan ? cyclus is opzich netjes lijkt me dan hopelijk gewoon raak ?
Ik heb pas 1 menstruatie gehad dus weet me cyclus nog niet eens...
Wordt wel gek van het 24/7 moe zijn en rugpijn. Heeft niks met mogelijke zwangerschap te maken want heb dit echt al maanden. Lag normaal pas na 12e in bed en stort nu gewoon bij 8e al in. Bloedirritant en ik raak geirriteerd omdat ik door de moeheid niks kan doen...

Feyre ik herken dit wel! De moeheid dan, ik heb heel langs last gehad van mijn nek en hierdoor moest mijn lichaam harder werken en bleef er (stom) gezegd minder energie over waardoor ik zo ellendig moe was constant. Probleem (nek) aangepakt en sinds dit minder is word mijn energielevel weer beter. Heb je de rugpijn al langer? 

FlowerS yep helaas wel je zou kunnen zeggen al jaren. Het zit in me lage wervels en dat is mede gevolg door in de zorg werken. Zware mensen tillen, apparatuur etc. Maar blijkt ook een rug probleem in de familie te zitten. Me moeder is aan een hernia en een beknelde wervel geopereerd en een tante en oom hebben ook een herbia gehad (broer/zus van me moeder) maar de fysio hier wilt niet kraken alleen maar masseren en dat doet niks

@Kershje ik heb gehoord dat die ijzersmaak een symptoom kan zijn van een zwangerschap! Ben heel benieuwd of je menstruatie dus ook uit blijft.

Goedemorgen:),
Ik begin de hoop deze maand een beetje verliezen. Gisteren een temp van 37,2 en nu 36 graden. Ik zit nu drie dagen voor mn NOD.
Dit is denk ik al voor de menstruatie?

Terug
Bovenaan