Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Tnx iedereen! Zat idd te denken aan evt manueel therapeut. Me oude therapeut deed het wel altijd maja ben van rotterdam naar assen verhuisd ? kraken vond ik altijd heerlijk.
Ik vind me temp overigens wat schommelen. Vanmorgen 36.9 en nu net 37. Maja ben er vannacht zeker een uur uitgeweest dus geen idee hoeveel invloed dat heeft gehad(de 37 is van nadat ik er een uur uit ben geweest tot nu net 9 uur dus niet uid bed geweest) Gister ook eerst 36.9 toen 37.2 in de middag 37.5.
Deps het zou een innestelings dip kunnen zijn. Hopelijk is je temp dan morgen weer hoger.
Lavendel hopelijk blijft die menstruatie gewoon weg ? alles kunnen ook sympomen zijn maar je weet idd maar nooit.
Citrus vrijdag had je nog geen piek? Kan zijn dat je ovu test het ook een dag later aangeeft?

Hallo dames..
woensdag was mijn nod... nu dus al 5 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test. Gister enorme last gehad van mijn onderbuik. Het leek wel op menstruatie kramp maar niks zet door.. met een kruik op mijn buik gelegen. De last in mijn onderbuik was savonds zo goed als weg. 
3 maanden geleden gestopt met de pil en 3x een cyclus van 27 gehad. Mijn cyclus was dus meteen netjes eigenlijk. En nu zou het dan 32 zijn anders.... ik heb ook heel veel last van afscheiding. Gister met plassen hele dikke crème achtige...
Iemand al zoiets meegemaakt of advies? 
Het blijft me bezig houden door de onzekerheid....

Misschien is het hcg nog niet hoog genoeg voor de test? Er was iemand (weet even niet meer wie) die pas na 10 dagen positief testte. als het niet doorzet gewoon over 2 dagen nog eens proberen :) misschien helpt het om dan een early test te nemen, die reageren op een lager aantal hormonen

Zojuist n druppel bloed gespot???
Denk dat t nu snel door zal zetten Haha. Wel raar van die smaak? 
En stel dat t bij dit drupje blijft dan zou ik idd n test halen en dan morgen vroeg, als ik me kan inhouden testen? of meteen! 

Ik weet t niet vogeltje, ik zou zelf ook niet weten wat ermee te doen. Ik denk dat ik t wel ff op safe zou spelen en geen gekke dingen eten en drinken enz stel dat je wel zwanger bent dan heb je niks verkeerd gedaan en over n  week nog x testen? Ff van die goedkopere inslaan. 

Kershje, kun je zo lang wachten dan? Ik zou meteen nu willen testen haha!
vogeltjee het zou kunnen dat je hcg gehalte nog niet hoog genoeg is. Over een paar dagen nog een test doen. Ik heb wel eens gelezen dat je een ovulatietest als zwangerschapstest kunt gebruiken. Deze zijn gevoeliger. Maar dan moet je wel zeker weten dat je ovulatie geweest is natuurlijk. Hoe het verder precies zit weet ik ook niet... 

Spannend hoor kershje! Hopelijk blijft het uit ;) 
vogeltje, misschien werkt een early test beter, die zijn wat gevoeliger.. probeer het over 2 dagen gewoon nog een keer :)

Terug
Bovenaan