Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Feyre ik word er doodmoe van haha, als het gewoon doorzet weet ik waar ik aan toe ben. Die onzekerheid is verschrikkelijk ? Maar er zit niets anders op dan geduld hebben... Nu is het weer rustig in mijn buik, kan er geen touw aan vastknopen
Heb inderdaad al een aantal maanden niet meer gegeten of gedronken wat niet zou mogen ivm eventuele zwangerschap. Risico wilde ik niet nemen.
Ovulatie test inderdaad gedaan 1 dag na nod en was positief.. 3 dagen daarna nog positief maar zwangerschapstest zegt iets anders. Gewoon afwachten dan maar denk ik..
Vogeltje sommige vrouwen testen pas 10 tot 20 dagen na NOD positief. Het kan zijn dat de hcg gehalte gewoon langzaam op gang komt. Over paar dagen nog eens probeten zou ik zeggen.
Lavendel begrijpelijk ik zou et ook gek van worden maar ja enige wat je kan doen is afwachten.
Kershje laat je ons wel weten wanneer je ga testen! Miss was het maar een klein beetje spotting dat kan natuurlijk of helaas het zet door maar laten we hopen van niet.
ElsieJoy het wordt aangeraden in bed te tempen voor je uitstapt en gaat plassen. Ik ben standasrd veel wakker dus ook rond de tijd dak moet tempen. Ik temp tussen halg 7 en half 8 ivm verschillende tijden opstaan voor werk. Altijd op me linker zij en rectaal dat is de meest betrouwbare methode. Ik gebruik overigens een microlife thermometer deze heeft een flexibele punt. Raad ze ook aan in de kraam voor de baby ivm bewegelijkheid en hij heeft een waardr binnen 5 a 10 sec waar een normale kruidvat vaak veel langer over doet.
Oh nou ik heb getest!
We kwamen vannacht pas thuis om kwart over 4, dus ik kon uitslapen.
Maar de test ik heel erg positief! Gelijk na 2 minuten een licht streepje en na 5 minuten een knaller. Getest met de 2v5 van Kruidvat. 1dag voor NOD
Beautygirl!! WAT EEN TOF NIEUWS! Super gefeliciteerd Nu het ziekenhuis afbellen? (stiekem vond ik dat telefoontje vorige maand best wel cool om te kunnen plegen haha) Geniet er van, dat is nog eens lekker thuiskomen zeg
@ananas ik wilde helemaal niet naar het ziekenhuis. Ik merkte alleen hoe langer wij bezig waren hoe meer teleurstelling. Ik was er een soort van klaar mee. Maar ik wilde heel graag het zelf kunnen zonder donker, toch de afspraak gemaakt.
mijn cyclus was ook geen pijl op te trekken. Van 33 dagen tot 45 dagen. Elke maand weer anders en ik was echt verplicht om ovulatie testen te gebruiken. De cb was het fijnste want met die weten we beide waar we aan toe waren. Afgelopen cyclus tijdens de eisprong maar 1 keer seks gehad. Dus dan kan het ook.