Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Gefeliciteerd, Beautygirl!?
Kan ook niet wachten.. morgen is mijn NOD. Mijn buik is wel heel de tijd aan t rommelen. Tot nu toe alleen witte afscheiding. Ga denk woensdag pas testen als ik morgen niet ongesteld word.

Jaaaa Gefeliciteerd!!! Welke ronde ook alweer?? 

Fayre, vooral niet tussendoor gaat tempen hoor, raak je alleen maar van in de war. En er is een reden dat je alleen op dat tijdstip moet dien...om niet in de war re raken ;) dus hop hop. Leg hem op je nachtkastje en noteer echt alleen je eerst gemeten temperatuur. Die andere mag je niet noteren. 
Wie vroeg over temperaturen? Ik temp elke ochtend als ik wakker word. Tussen 7 en 8. En altijd een erg mooi lijntje zonder gekke pieken of dippen. En een gewone van de Etos. Met 1 achter de komma. 
Zou jammer zijn kershje!! Hoop dat het niets voorstelt. 

Gefeliciteerd Beautygirl!!
dat is nog eens leuk thuis komen ☺️ 
Hier nog steeds niet ongesteld.. laat dan of (het liefst uiteraard) de test positief zijn of laat de menstruatie maar starten.. 

Gefeliciteerd beautygirl!
Over het tempen (kom ik weer met mn Sensiplan, maarja ik ben er ook gewoon heel enthousiast over!). De regels bij Sensiplan zijn: minimaal 3 minuten tempen (na piepsignaal gewoon doorgaan), altijd even lang tempen, liefst s'ochtends rond dezelfde tijd en met een thermometer met 2 cijfers achter de komma. Je mag dan afronden op helen en halven, dus: 36.50, 36.55 enz.

ElsieJoy oorthermometer is idd niet betrouwbaar hiervoor. Je moet erbij optellen en yemp via oor is altijd anders. Rectaal ga je echt je lichaam in en zal het betrouwbaar zijn hoef ook niks bij te tellen.
Citrus ik doe nu ook niet meer in de middag maar ben een beetje bang door die ovu test dat ik miss nog helemaal geen eisprong heb gehad en nu dus misloop ? ondanks dat de temp 36.9 of in de 37 is maja voor eisptong had ik een enkele keer ook 36.9 en voornamelijk 36.7 of 36.8 1 of 2 keer 36.6 gehad. Dus ben vewoon heel onzeker nu.
Vreselijk emotioneel vandaag kan om alles wel janken slaat helemaal nergens op ??
Beautygirl Gefeliciteerd!!! Super nieuws ben zo blij voor je! 
Hopelijk mogen er nog velen volgen.

Beautygirl, super fijn dat het jullie gewoon lekker zelf is gelukt! Gefeliciteerd ??
Het is nog steeds bij 1 drupje gebleven ? denk dat ie dan morgen of vannacht goed doorzet, was wel helder. Denk dat m dit niet wordt?? nu ga ik dus nog geen test kopen dames! 

Dankje wel allemaal! @citrus ronde 13!  Eindelijk, en dat met maar 1x seks in de vruchtbare periode. Vandaag zou de afspraak in het ziekenhuis zijn, dus echt zo blij!

Kershje, volgens mij hoeft dat ook niets te zeggen. Je leest verhalen over rode, roze en bruine innestelingsbloedingen. Gewoon nog even aankijken! Geloof dat we in hetzelfe schuitje zitten, irritant haha!

Terug
Bovenaan