Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Feyre. Je was er zo van overtuigd dat he hem had toch. En ook een mooie positieve test vrijdag? Niks aan de had. Temperatuur is relatief. Bij mij is hij ook wat lager dan vorige maand. Maar ook de basale is laag dus prima. Geen zorgen. Hoe staat t met je bmm? En cervix. Dat zegt ook een hoop. Bij mij is hij vanmorgen stuk lager en cervix is weer dik. Dus echt eisprong gehad. 
Elsiejoy, nee oorthermometer is voor dit "werkje" niet betrouwbaar. Ik heb het itgetesr een keer en oorthermometer gaf bij 3 metingen achter elkaar steeds wat anders aan en ook stuk lichter. Een normale volstaat, bij mij ook 1 achter de komma. Hema  , Etos of Kruidvat. Succes! 
Wauw, mag ook wel he beautygirl! Pfff

Hier nog niks. Geen bloed = goed.

But I dont know.... geduld denk ik maar. Of nou gister, vandaag of morgen mn NOD is weet ik niet. Dus ik waag er morgenochtend een testje aan als ik nog niet ongesteld ben. Wie nog meer ?

Kershje het kan zijn dat je menstruatie doorzet maar het kan ook een innestelings bloeding zijn. die kunnen rood bruin of zelfs paars zijn! kijk het aan. blijft het morgen uit zou ik gewoon een testje kopen.
Citrus Ja dat dacht ik ook maar de test van gister bracht me zo in onzekerheid dat ik echt bang was dat we nu seks hebben gehad op het verkeerde moment. temp vind ik ook niet een mega stijging dus dat helpt ook niet... vandaag nog een keer een ovu test gedaan met de 3 en ze zijn nu alle 3 wel aanzienelijk minder helder dus ga er maar van uit dat me ovulatie de 5e was en meer kan ik niet doen nu... me bmm was trouwens gezakt kon er makkelijker bij en voelde stevig aan. cervix is wat dikker en wit. dus lijkt me dat dat ook wel aanleiding is om te zeggen dat ie geweest is.
even een foto weer bijgevoegd. bevenste 2 zie ik nog een klein streepje in het echt op de foto haast niet. alleen die onderste blijft nog duidelijk maar is nu ook wel echt lichter als het streepje ernaast.

Gefeliciteerd Beautygirl! Fijn dat je je afsprak af kon zeggen!
Succes voor alle wachters!
ik had me voor genomen om de eerste maanden geen ovu te testen, maar ben er van terug gekomen. Zit nu op dag 10 ronde 2 dus verwachte nog geen eisprong, maar heb al paar dagen last van mijn rug en vanochtend steken in mijn lies en onderbuik. Bij elk prikje of rekje denk ik wat zou dit zijn. Nu heb ik dus toch maar wat ovu testen gehaald, want ben er toch mee bezig dan kan ik t maar beter goed doen ook. Wij vrijen niet zo vaak dus dan kan ik maar beter gewoon weten wanneer we de meeste kans hebben. Toch?

Heel duidelijk Feyre! Echt. Bij deze de bevestiging ;)  nu wachten of hij bevrucht wordt/is en of hij blijft plakken. X
Succes minty! Ik vond het fijn, de ander wordt er weer gek van haha. 

Terug
Bovenaan