Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Vandaag is mijn NOD. Ik kon vanochtend goed naar toilet, meestal is dat het begin van mijn periode... Even afwachten. 

nroxy goed dat je bent geweest en fijn dat er een oorzaak is gevonden waar ze ook wat mee kunnen. Natuurlijk had je dit liever noet gehad, maar ze kunnen er gelukkig wel iets mee! Ik zal voor je duimen de komende tijd en hopen dat het snel verdwijnt ;)

Feyre mijn temp is gisteren en vandaag gedaald naar 36,8 dus dat is niet zo'n heel goed teken.
Ik moet bekennen dat ik het zwanger worden wel heel zwaar vind. Ik heb mijn spiraal toen der tijd gekregen omdat ik zo veel buikpijn en stolsels had. 
Nu de spiraal verwijderd is heb ik echt het gevoel dat ik maar één normale week per maand heb waarin in ik me goed voel. De eisprong week. 
Die week daarna begint de PMS met alle ellende die daarbij hoort. Daarna de menstruatie week waarin ik ook aan de Naproxen op recept moet omdat anders de buikpijn en bloedingen ondragelijk zijn. 
Nu dus ronde 7 en vind het echt wel lastig. Hoopte dat het snel zou gaan zodat ik hier niet elke maand doorheen moet. 
Hebben meer dames hier last van? Het valt me soms echt zwaar!

Dank je wel dames voor de steun. Ben inderdaad nog maar 25 bijna 26. Maar wou me toch even laten nakijken voor de zekerheid met de geschiedenis in onze familie. 
Het overviel mij wel een beetje, maar het verbaasde me ook niet aangezien mijn moeder dit ook heeft en blijkbaar die toch een beetje genetisch bepaald is. 
Ju81: ooh wat spannend zeg, hoop mee voor jou dat het raak is. Het zweten zou ik niet weten heb dit ook nog niet gehoord ofzoo. Maar je weet maar nooit ?

Vandaag alweer 6 dagen overtijd en nog geen ongi.. werd vanmorgen wel wakker met erge rugpijn, gevoelige onderbuik en lichte hoofdpijn. Heb nog een zwangerschapstest die wil ik denk ik donderdag doen als er nog geen ongi is.
? ik vond het al erg en spannend om te wachten op mijn nod en nu alweer bijna een week verder 

Hoi dames, ik ben er ook weer. Heb me de afgelopen tijd even rustig gehouden omdat ik er echt niet mee bezig wil zijn deze maand. Ik heb vannacht in ieder geval mn eisprong gehad, had gisteren een positieve ovulatietest en werd vannacht wakker van pijn in mn onderbuik. Mn temperatuur is nu ook 0,5 graad hoger dan gisteren. Helaas gisterenavond niet geklust omdat m'n echt heel erg moe was. Zondag gelukkig nog wel dus hopen dat die zaadjes hun weg hebben kunnen vinden ?
Vokgende week maandag de 15e eerste afspraak bij de fertiliteitsarts, spannend. Mn vriend heeft al in een potje moeten schieten dus we zijn heel benieuwd wat daar uit komt en of er een oorzaak gevonden kan worden voor die bbz en 2 mks. 
Mijn NOD zal de 21e of 22e zijn, is altijd lastig als je snachts je eisprong hebt haha

ElsieJoy geen idee van eigelijk hij zei dat omdat ik vorige maand 3 keer ongesteld ben geweest en zo onregelmatig ben van met medicatie te starten. Misschien dat hij ook zo reageerde omdat mijn moeder dit ook heeft ofzo. Hopelijk blijft het bij eentje natuurlijk. Volgens mij is het ook niet de eerste heb nog al gehad dat ik wel regelmatig was en dan wat onregelmatig maar dacht dat dit was door het ontpillen. Maar daarna had ik zo'n pijn dat ik niet kon rechtstaan of kon lopen. Na die pijn was ik ineens terug regelmatig voor een 5 tal maand. Hij zei niet meteen wat de inhoud was van de cyste. Vreemd toch dat elke dokter anders reageert. 

Heftig Nroxy, hoop dat t snel lukt voor jullie. Zenuwslopend Vogeltje en Suikerspin.
Tnks voor jullie lieve woordjes. Het is niet erg dat t deze maand niet raak is, ik begin volgende maand aan n nieuwe baan ? hoef ik me daar niet druk om te maken. 

Terug
Bovenaan