Kershje, bekijk het positief inderdaad! Je kunt je nu volledig op je nieuwe baan richten. Een frisse start is altijd goed, die zwangerschap volgt hopelijk snel daarna ?
Nroxy, heftig zeg... Maar wel goed dat je nu weet waar het vandaan komt en dat er iets aan te doen is! Hopelijk is die cyste snel weg en kun je weer bij ronde 1 beginnen!
Laindey, zondag kan voldoende zijn. Die zwemmertjes overleven het wel een paar dagen. Hoop voor je dat het snel raak is!
Ik heb geen bloed/gekleurde afscheiding meer verloren. De zeurende pijn is ook helemaal weg! Alleen af en toe een steekje, maar daar kan ik mee leven haha! Dus misschien heb een mini menstruatie gehad of het was toch een innesteling oid. Volgens mijn app is mijn NOD 17 oktober (na een cyclus van 30 dagen), maar ik hoop zelf dat het na 28 dagen al zo is haha! Test sowieso pas de 17e, maar zou het in ieder geval niet gek vinden als mijn menstruatie dit weekend komt. Dat zou een mooiere cyclus zijn... Als ik niet zwanger ben ben ik tevreden met een cylcus van 28 dagen ?