Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Zoveel zwangeren deze maand echt super leuk!! Gefeliciteerd allemaal:)
@Nroxy jeetje! Wel goed dat ze de oorzaak hebben gevonden! Ik ga voor je duimen dat je over 6 weken een goede controle hebt! 
Morgen is mijn NOD voel dat het denk ik niet raak is. De PMS is weer van de partij. Zo verwarrend dat alle PMS klachten op zw klachten lijken. 
Mn buik knalt uit elkaar. Windjes. Opruimwoede, licht ontvlambaar, en mn borsten zijn weer een cupmaar groter. Het jammere is dat ik dit iedere maand heb.

Wat balen Kershje...
Wow dat is even schrikken Nroxy! Maar op zich ook wel weer fijn dat ze er op deze manier achter zijn gekomen. Hopelijk gaat het straks wel lukken!

Spannend Depps!! Ik heb zelf de ene dag het gevoel van ja ik ben het, en dan ook weer nee toch niet, zal zo wel ongesteld worden... niet te doen:p

Vanmorgen helaas weer negatief getest.. de hoop dat het hcg gehalte laag is, is wel weg. Kom maar door met de menstruatie, kunnen we weer nieuwe ronde nieuwe kansen

Spannend ik hoop van niet Nikkkiii:)! Zou een mooi cadeau zijn deze maand:)!
@Suikerspinn het is altijd fijn om dan weer naar de nieuwe maand toe te gaan als het niet zo is. Ben je al overtijd? Is er nog een kansje dat het wel gelukt is deze maand?

suikerspinn jammwr maar soms twsten vrouwen pas na 10 of meer dagen positief. Maar snap je gedachte hoor zo zou ik ook denken.
Depss balen! Op die symptomen kan je dan niet bouwen he! Jammer dat je dat iedere maand heb. Maar als je menstruatie uit blijft ga je morgen dan wel testen?
Ik word net wakker en getempt nog mooi hoog 37.2 daar ben ik wel echt blij om maar daarnaast ook wel echt last van redelijk gemene krampen. Lijkt mij veel te vroeg maar vorige maand had ik hier geen last van... we gaan het zien NOD is pas de 19e ?

Kershje Balen zeg. Ik snap dat het voor jou en Mio wel een klein beetje extra pijn doet als je de enige bent die ongesteld wordt in een reeks met positieve testen. Dan heb je echt zoiets van waarom ik niet dan.  Maar ronde twee valt natuurlijk nog wel mee en je hebt gelukkig ook een normale cyclus die ook redelijk kort is, dus je kan het snel weer opnieuw proberen
Nroxy dat is wel echt even schrikken. Wel fijn dat je er nu achter bent gekomen en dat ze een duidelijk plan hebben om het op te lossen. Je hebt in ieder geval niet te horen gekregen dat het voor jou niet mogelijk zou zijn ofzo. En je bent toch ook pas 25? Dus ondanks dat je al lang bezig bent heb je nog wel genoeg vruchtbare jaren. 

Ik ben nu 3 dagen overtijd depss, kans is er zoals feyre schrijft nog wel, maar dan gaat er weer in me hoofd dan word ik straks wel ongesteld en ben ik alleen maar later in me nieuwe ronde. Gewoon ongeduldig zeg maar ?? 

Terug
Bovenaan