Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nroxy fijn dat ze een oorzaak hebben gevonden maar ook wel heftig om te horen kan ik me voorstellen. Hopelijk werkt de medicatie goed en kun je daarna draadjes weer verder
Nroxy jeetje jammer van de cyste maar gelukkig heb je nu meer duidelijkheid en wordt je geholpen! Hopelijk werkt het en heb je een schonr lei na die 8 a 9 weken. Gelukkig valt 5cm nog wel mee en is tie niet groter!
Ja ik ben blij dat ik weet wat het is mijn moeder had dit ook en heeft er nu nog last van. Net zoals cysten in onze borsten. Elke borst heeft er zeker 3. Heb al maanden last in mijn rechteronderbuik.... Maar was toch geschrokken omdat hij direct ook zei oei dit zie ik niet graag.
Ik hoop vooral dat daarna alles terug normaal verloopt zoals voor mijn pil. Dat ik een normale cyclus heb zal het al veel makkelijker maken. Als ik dan nog geen regelmaat heb moet ik pillen nemen om te helpen voor een ei.
Gelukkig ben ik optimistisch dus komt goed. Ik volg jullie alsinds mee verder op en het kan nog altijd he is maar 1 eierstok waar het zit dus heb er nog 1 in goede werking he ?
Fijn dat je het zo positief insteekt Nroxy dat heb je denk ik welwel de meest aan maar is natuurlijk soms ook best lastig. Wel goed dat het redelijk vroeg ontdekt is toch. Afwachten hoe het erna gaat.
Heeft iemand van jullie ervaring met nacht zweten als vroeg teken van zwangerschap? Ik weet dat het in alle fases van de zwangerschapzwangerschap de kan komen en ook in het begin maar van vorige zwangerschappen ken ik het alleen van verderop in de zwangerschap en niet zo vroeg (niet meer dat ik me herinner in ieder geval). Ik kan midden in de nacht drijfnat wakker worden dat ik echt wat anders aan moet trekken en ik heb geen koorts ofzo.
Nroxy mijn nod zou woensdag zijn, dat is dag 30, maar mijn vorige cyclus duurde 38 dagen (moet opgang komen na zwangerschap en borstvoedingsperiode). Vroeger was mijn cyclus stipt 30 dagen. Wil het weekend testen als er dan nog niets begonnen is en ik het zolang uit kan houden.