nieuwling, een kleine intro

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben Anjuli en ben bijna 23 jaar.
Ben in augustus getrouwd en wij zijn sinds juli bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje.
Ik zit nu in ronde 3 en mijn nod is 23 oktober.

Groetjes,

Anjuli

hoi Anjuli
ik ben kelly ben 31 jaar en wij zijn bezig met nummer 2 en mijn nod dag is vandaag ben benieuwd ga er maar vanuit dat het niet is valt het altijd wel weer mee ook dit was mijn 3 de ronde dus valt nog wel mee . nou groetjes
kelly

hey anjuli.
Ik ben jolien. iK ben 23jaar en in juni getrouwd.
Wij zijn eind augustus gestopt en ik moet nog steeds voor het eerst weer ongesteld worden. Ben Niet zwanger volgens de testen dus ik hoop maar snel ongi te worden. Kan ik eindelijk door met proberen,

Groetjes Jolien

hey jolien,

Ik heb precies het zelfde. Ik ben ook eind aug gestopt met de pil en niet zwanger maar ook nog niet ongesteld geworden. Welke pil slikte je? ik de minerva. Ik hoop niet dat het nog 2 maanden gaat duren voordat ik eindelijk ongesteld word, want wij willen graag ook verder....
mmh helaas kunnen we alleen maar afwachten he.

gr

hey kaatje.

Cyproteronacetaat/ethinylestradiol.
Ik had al veel pillen gebrobeerd voodat deze echt beviel. Heb hem eigenlijk gekregen tegen acne. Maar omdat hij zo goed beviel mocht ik hem ook als anticonceptie blijven gebruiken. Vind het trouwens wel een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb je al veel testen geprobeerd?

gr

Hey,

Dan hebben we dezelfde pil gebruikt. ik had hem ook eerst voor de acne en later voor anticonceptie. Ik ben ook blij dat we samen een beetje het zelfde verhaal hebben.

Ik weet namelijk dat het wel even kan duren voordat alles weer normaal is maar goed, je verwacht natuurlijk dat alles gelijk weer werkt. Ik heb vorige week 2 testen gedaan en die waren echt negatief. Misschien na het weekend even weer een test en dan toch ff de huisarts bellen. Al is het maar om te gerust te stellen.
en jij?

Heb nu ook 2 testen gedaan. Vorige week heb ik aan de assistente van de huisarts gevraagd hoelang dat kan duren.Een jaar zegt ze. Heb echt geen zin om zolang te wachten. Wacht deze week ook nog af en dan ga ik denk ik ook maar eens naar de huisarts zelf. Je gaat je idd toch wel zorgen maken.

mmh dat is wel erg lang. Want 2 a 3 maanden kan nog wel maar 1 jaar. De menstruatie kan ook opgewekt worden dus een jaar hoef je niet te wachten. Is ook niet gezond dus je moet wel eerder heen gaan hoor.

Wat duurt wachten dan lang he.

Terug
Bovenaan