nieuwling, een kleine intro

@ Kaatje,
Las dat je 'iets' twijfelde door je jaarcontract. Ook ik heb een jaarcontract welke afloopt in mei waardoor ik ook heel erg ging twijfelen of ik het nu wel of niet zou gaan proberen. Maar je weet toch niet wanneer je zwanger raakt. En daarbij wanneer je goed bevalt willen ze je vast wel houden. Zwangerschap lijkt mij niet een reden tot ontslag..

@ Jolien.
Ik heb ook een oudere vriend (16jaar ouder) Leuk om te lezen want soms denk ik wel eens dat ik de enige ben..

@ allemaal.
Jullie zijn ook allemaal pas begonnen..?
Zelf ben ik in augustus gestopt met de pil..
En zit nu in het eind van ronde 2 (denk ik..)

Groetjess

Hey Jolien en Prinsesl,

Dit is echt heel grappig want ik heb dus ook een oudere vriend(15 jaar ouder) We zijn niet getrouwd maar al 3 jaar samen.

Ik ben ook in aug gestopt met de pil en 7 sept voor het laatste een bloeding gehad.
Afgelopen weekend wat bloed verloren maar dat was ook alles. Haha het waren ook maar 2 druppels dus ja ik wacht dus eigenlijk nog steeds op mijn ´echte´ menstruatie. Begin volgende week ga ik toch maar even de huisarts bellen om me gerust te laten stellen. wel proberen we regelmatig te klussen want ja je weet maar nooit he.

@ Prinsesl
Dus wij zijn pas begonnen met het proberen om zwanger te raken.
Dat ik een jaarcontract heb is lastig maar wat je ook zegt ik weet niet wanneer ik zwanger word. Daarbij werk ik in de zorg en zal er altijd wel werk zijn. Daarnaast ben ik nog erg jong 23 jaar en dus redelijk flexibel.

Mag ik vragen hoe oud je bent? En wanneer is je Nod? Heb je een beetje een regelmatige cyclus? want dat lijkt me namelijk wel prettig.
Toen ik nog niet aan de pil was had ik dat wel, ik hoop dus dat ik dat weer ga terug krijgen. Maar het is nog even afwachten........

groetjes!

Hey prinsesl en Kaatje

Bij mij duurde het dus ook lang voor ik mijn 1 menstruatie had. 47dagen. Nu was ik dan eindelijk ongesteld, ook heel erg hevig maar na 3 dagen was al weer over. Dat was afgelopen weekend. Ik heb nu wel nog af entoe krampen alsof ik weer heel hevig ongesteld moet worden. Heel vreemd.

Is idd wel heel toevallig. Alle 3 eind augustus gestopt een oudere partner. Nu nog alle 3 snel zwanger

@prinsesl. Wij zijn dus ook eind augustus gestopt met de pil.

@kaatje. Niet dat ik je valse hoop wil geven maar zou die 2 druppels bloed ook een inestelings bloeding kunnen zijn? Je hebt trouwens groot gelijk dat je de huisarts beld. Kan me goed voorstellen dat je er heel onzeker van word. Laat je weten wat hij gezegd heeft?

Hey Kaatje en Jolien,

Nou ik ben gister ongesteld geworden. Mijn 2e 'normale' zonder pil ongesteldheid.
Was begin augustus gestopt.
11 aug ongi (na pil.)
15 sep ongi
22 okt ongi
Dus cyclus is zo wat aan de lange kant maar kan nog net..En vrij regelmatig dusver..Wat ik voor de pil was kan ik me geeneens herinneren..

@Kaatje. Ik ben ook 23 en werk ook in de zorg. Grappig. En inderdaad in principe is daar altijd wel werk. Alleen zit ik wel in een doelgroep die niet echt veel voorkomt..En naar de dokter gaan is nooit verkeerd. Heb je ook duidelijkheid en hoef je niet meer te piekeren.

Echt leuk trouwens dat we allemaal zelfde leeftijd hebben en oudere vriend. Gezellig..

Groetjess!

haha. hier nog 1 die 23 is en in de zorg werkt.
en dan in de thuiszorg.
Maar prinsesl. wel fijn dat de cylcus regelmatig is.
Hopelijk nu nog snel zwanger.

groetjes

Jeetje zeg. Het is niet te geloven. En in de zorg, en allemaal 23 en allemaal een oudere man en allemaal proberen we sinds augustus zwanger te raken haha!
Ja en inderdaad nu maar hopen dat we beetje snel zwanger zijn ;)

@Kaatje, al naar de dokter geweest? Ben benieuwd wat hij zegt..

Groetjes

hey,

De huisarts is op vakantie. En ze vonden het ook nog geen indicatie voor een afspraak. Als ik een afspraak wil doen ze dat pas eind nov. Dan heb ik ook 3 maanden geen menstruatie gehad. Ik moet eerst afwachten of het toch niet vanzelf komt. Dus ja ik kan wel aandringen maar goed ik ga er vanuit dat ze dit wel vaker hebben gehad. Daarnaast heb ik ook nog even wat info opgezocht in mijn studie boeken en 3 maanden geen menstruatie kan normaal zijn.

Maar Jolien wanneer is je Nod dag?
Ik ben wel een beetje jaloers op jullie hoor, maar ik hoop ook dat jullie natuurlijk snel zwanger zijn.

Is het misschien leuk om met elkaar te mailen?

groetjes
ka

Hey kaatje

Mijn huisarts zij toen de tijd dus dat het heel normaal is dat je niet meteen ongesteld werd, kan wel tot een jaar duren. Maar toch niet fijn als je aan de wachtende kant zit. Dan duurt eind november nog lang.
Ik hou mijn NOD dag wat ruimer aan omdat mijn cyclus de vorige keer ook wat langer was. dus die is 16nov.

En het lijkt me hartstikke leuk om met elkaar te mailen. Of via hyves.

Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan