nieuwling, een kleine intro

Hey Kaatje en Jolien,

Mailen/Hyven vind ik ook een goed idee...Want moet nu steeds weer zoeken naar de juiste pagina..
Hoe willen jullie dat uitwisselen?
En Kaatje het komt vanzelf, alleen snap dat wachten ontzettend vervelend is!

Groetjess, Luchien

Hoi Jolien,

Ik heb even een e-mail adres aangemaakt omdat ik anders herkent zou worden door mijn gebruikersnaam. Als je daar een mail naar toe stuurt zal ik je mijn echte e-mail even geven.

zwanger1986@gmail.com

Wel spannen hoor dat je 16 nov je nod hebt. Het kan elk moment raak zijn natuurlijk. Is je vriend er ook veel mee bezig of valt dat mee? En kan jij het nog een beetje onder controle houden?

groetjes!

Hey kaatje

Ik heb je ook een mailtje gestuurd. Maar zal nog even zo antwoorden dan kan prinsesl het ook nog lezen.

Als mijn cyclus een beetje normaal doet dan moet ik deze week mijn ei sprong hebben. Maar mijn man is vandaag weg gegaan voor zijn werk en komt zondag thuis om maandag weer weg tegaan voor een week. En dat gaat zo 6 weken door. Dus ik denk dat ik mijn ei deze maand wel zal missen.
We hebben gisteren flink geklust en zondag waarschijnlijk weer. Je weet maar nooit...
Op dit moment ben ik er nog redelijk rustig onder. Omdat ik haast wel zeker weet dat het deze maand niet raak zal zijn. Misschien is het volgende maand wel heel anders.

Hoe gaat het met jullie

Groetjes

Terug
Bovenaan