nieuwling, een kleine intro

Hey Remester en jolien,

Afgelopen dagen erg druk gehad met werken. Maar heb nu weer even de tijd. Ik word volgens mij binnen nu en een week ongesteld. Teminste zo voelt het, hopelijk zet het nu ook een beetje door. Heel irritant als je zo lang moet wachten op je eerste ongesteldheid na de pil.

Remester wanneer is je nod dag?

En daarnaast heb ik nog een vraag, namelijk; Ik Heb nog een jaar contract wat omgezet wordt als alles goed gaat in een vast contract. Maar zouden jullie wachten tot ik die binnen heb en dan zwanger worden of maakt het niet uit? Mijn vriend heeft wel een vast baan en we willen graag kinderen. Maar soms maakt ik me wel een beetje zorgen...... Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Hallo Kaatje,

Als mijn cyclus 28 dagen is heb ik mijn nod op 6 November.

Hoe lang duurt het nog voordat het jaarcintract afloopt.

Het belangrijkste vind ik zelf als eenvan de 2 een vaste baan heeft heb je al heel veel zekerheid.
Je weet immers niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent.
Ik zou me geen zorgen maken,.

Groetjes Remester

Kaatje: Ben het met remester eens. Vind het ook erg belangrijk dat er 1 van de 2 maar een vast contract heeft. Maar kan natuurlijk niet in jou portomonee kijken. Maar er kan altijd wat tussen komen, waardoor je gaat denken dat je moet wachten met zwanger worden.

En ik ben vandaag dan toch eindelijk echt ongesteld geworden. Met buikpijn en al. dat is lang geleden. Ik neem mijn NOD ruim en dan is die op 16 november.

Groetjes Jolien

Hoi Jolien,

Toch fijn dat je ongesteld bent geworden.
Nu kun je in de gaten houden wat je cyclus is.

Groetjes Remster

Hoi Dames,

Wij zijn lekker even een weekendje weg geweest. Ik dacht dat vrijdag mijn menstruatie zou doorzetten maar het is bij twee duppels bloed gebleven. Vandaag toch maar weer even een test gedaan maar negatief. Ik wordt nu zo langzamerhand wel wat ongeduldig. Ik snap ook niet waarom mijn menstruatie niet doorzet.............

Hoe is het verder met jullie? En Jolien best prettig dat je ongesteld geworden bent dan weet teminste weer een beetje hoe je cyclus is.

En nog bedankt voor jullie reactie op mijn vraag.

groetjes!

Hey kaatje

Ja gaat goed hier. Wij zijn ook lekker een weekendje weg geweest. Heerlijk is dat zo af en toe.

Vind het echt balen he dat het bij jou nog niet doorzet. Hoop voor je dat het nu snel een keer gaat komen. Hoe lang is je cyclus nu eigenlijk al?

Groetjes Jolien

Hey,

ik ben 7 sept ongesteld geworden dus mijn cyclus is al nu 6 weken. Misschien heb ik wel geen eisprong gehad ofzo. Of misschien waren de druppels van afgelopen weekend wel mijn menstruatie. Ik moet nog maar even afwachten he. Opzich heb ik geen haast natuurlijk. Maar het zit gewoon in je hoofd he. Ik heb nog even met de HA overlegt en het is normaal dat het ingeveer 8-10 weken duurt.

Maar wel fijn dat bij jou alles weer opgang is gekomen. weten vrienden/familie dat jullie graag kinderen willen?

Ik vind het zelf ook wel prettig om hier af en toe even van mij af te typen. Want ja ik wil nu niet gelijk iedereen op te hoogte brengen van het feit dat ik ben gestopt met de pil en dat we het aan het proberen zijn.

tot snel,
Groetjes

Mijn vriend en ik hebben besloten om gewoon rustig door te gaan m

hey kaatje

Nee wij hebben ook niet aan iedereen verteld dat we gestopt zijn met de pil en het aan het proberen zijn. Ze weten wel dat we het snel een keer willen gan proberen, aangezien mijnman 15 jaar ouder is dan ik. Maar ik hoorde mijn moeder vorige week nog tegen iemand vertellen dat ik nog gewoon an de pil was. Dus die vermoed iig ng helemaal niks.

Die druppels bloed was dat helder rood?

Groetjes

Terug
Bovenaan