Nieuwsgierig naar advies bij start kinderwens

Welkom!
wat leuk dat jullie een kindje willen. Wij zijn uiteindelijk13 maanden bezig geweest en ik vond bet echt wel pittig! Ik dacht dat het makkelijk was om zwanger te worden maar dat is het dus niet! Door een onregelmatige cyclus hebben uiteindelijk de CB ovulatie testen met smiley heel erg geholpen. Nu morgen 12 weken zwanger
Daarnaast probeer er niet teveel mee bezig te zijn want dat werkt ook niet mee. 
 
Wij hebben ook net besloten dat we er samen voor willen gaan. Fijn om hier wat tips te lezen en mensen te zien die in hetzelfde schuitje zitten :)
 
Simbaa  Ga je nu ook ovulatie testen doen?
Heb er nu al 2 dagen 1 gedaan. Maar nog niks.
Voor de zekerheid al wel geklust vanochtend hihi.
Verwacht morgen of overmorgen ovulatie..
 
Spannend zeg.
 
 
 
Hahah Simba super grappig dat hij er zooo mee bezig is :p  Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij er niet in geinteresseerd is haha.

Ik deel het ook niet wanneer de vruchtbare periode is, want anders voelt het misschien wel als een "moetje".
 
Hahah Simba super grappig dat hij er zooo mee bezig is :p  Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij er niet in geinteresseerd is haha.Ik deel het ook niet wanneer de vruchtbare periode is, want anders voelt het misschien wel als een "moetje".
 
Tip voor zwanger worden: probeer het eerst zonder ovutesten ed! En tijdens de zwangerschap: lekker sporten, dat maakt het allemaal makkelijker!
 
StephW  Hoezo zonder ovutesten? :)
Ik denk dat ik het wel handig vind.
Want ik dacht 5/6 dec ovulatie, maar tot nu toe nog geen streep te zien...
Dan kan ik wel beter bekijken hoe mijn cyclus gaat!
 
Terug
Bovenaan