nieuwsgierig naar leeftijd van de mama's!

A

Anoniem

Guest
Op welke leeftijd begonnen jullie aan kids te denken?
Je ziet steeds vaker dat vrouwen op oudere leeftijd kids krijgen... De maatschappij is ook zo anders nu dan vroeger!
Zelf was ik net een week 25 toen onze dochter geboren werd, t ligt er maar net aan of je het allemaal redt of je eraan toe bent om een kleintje te krijgen en of het wilt lukken natuurlijk!
Vroeg kids krijgen heeft natuurlijk ook voordelen, laat ook vast wel!
Benieuwd naar jullie mening hierover!

Liefs L81

Hey

Nou ik d8 heel vroeg al aan kids, altijd leuk gevonden.
Ik was 19 toen ik zwanger was en bijna 20 toen ik beviel van onze dochter(maar goed dat wist je al.)
En JA HET WAS GEPLANT HOOR!!!Sommige mensen denken dat als je vroeg
mama word dat het dan gelijk ongewenst is of een 'foutje' hoe idioot sommige mensen dat kunnen noemen!Ik vind jong moeder zijn geweldig!!Ik moet er niet aan denken dat als ik Julia straks van school haal dat ze dan zeggen hey daar is je oma
Ik vind het heerlijk jong mama zijn, je bent lkkr makkelijk met alles, en je kan je denk ik
straks heel goed inleven als je kindje ergens mee zit ofzo...je weet dat gewoon nog zo goed van je zelf!!Nou ik ben nu dus 20!!

xxx
knuffel  voor Aim

Tja ik heb er niks aan toe te voegen!! hahah!
Helaas zijn er 'gevallen' waarbij de natuur tegenwerkt maar ze zeggen dus ook dat je lijf het beste is voor een zwangerschap tussen je 20 en 25ste!
Dat zie je al aan de cijfers van miskramen hoer hard die omhoog gaan hoe ouder je bent....

Knuffel voor Juul!

L81

Hello!!

Ik was 22 toen ik beviel van Anniek en ben nu dus
 23!! Anniek was voor ons wel een verassing maar echt de mooiste die ik ooit gehad heb!!!          

xx mem van Anniek

Ik vond 24 jaar altijd een mooie leeftijd om voor het eerst mama te worden. Jammer genoeg, duurde het nog 3 jaar, toen we er echt voor gingen. Ben nu 30 jaar en Taartje is dus net 1 geworden.
Ik hoop dat Tara's zusje of broertje snel mag komen!

Ik was nog 24 toen we gingen proberen om zwanger te worden. Helaas ging het bij ons allemaal niet zo snel.  Ik was namelijk 28 toen Kevin geboren is en nog net geen 32 toen Jim geboren is.

Groetjes Sandra

hoi,

ik was precies 1 week 22 toen ik beviel van Daniël ! het was niet gepland maar ik ben erg blij met mijn knulletje va nu bijna 1 jaar !!!  

Ik was al 28 toen ik mijn man leerde kennen, daarna ouderwets eerst trouwen en daarna aan kinderen denken.
We hebben 3 jaar moeten wachten op onze eerste en binnen 2 jaar hadden we nummer 2, allebei met hulp.
Dus ik had ze wel eerder gewild, maar zoals je zelf al zei, het moet maar lukken.

Terug
Bovenaan