quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 23:59:14&apos

);
quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 20:13:58&apos

);
Ik moet zeggen tot nog toe geen 'oude' moeders dus! Had ik toch wel verwacht aangezien het toch een beetje hip was om eerst 'cariere' te moeten maken voordat je aan kids begon...
nou dan ben ik denk ik 1 van de 'oudste' van de club
B'Elanna is geboren toen ik 31 was, en ik ben nu 32.
Groetjes Debby
Ps; overigens.. Persoonlijk kijk ik er nu anders tegen aan.. ik had altijd het zelfde als Duckie.. maar nu ik na mijn 30e pas mama ben geworden is niets minder waar.
Ik denk dat ik juist nú meer geduld kan opbrengen dan 10 á 12 jaar geleden, maar dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon.
Ook ben ik van mening dat kinderen je zo wie zo jong houden, ongeacht je "echte leeftijd"
Hallo!
Nee hoor, ik ben dan de oudste!! Ik was 32 toen Emre werd geboren, nu 33!! En dat had niets met de maatschappij te maken, maar met de natuur. Ben gestopt met de pil toen ik 27 jaar was, heb een miskraam gehad en een vruchtbaarheidsbehandeling. Uiteindelijk heeft het 5 jaar geduurd voordat Emre werd geboren. Jammer? Dat het zo lang duurde, was vreselijk, wat een teleurstellingen en wanhoop we hebben moeten doorstaan!! Maar het resultaat is ZO fantastisch en ik ben zooooo gelukkig, dat ik er voor me gevoel 10 jaar bij heb gekregen
groetjes
Mie