nieuwsgierig naar leeftijd van de mama's!

Hoi,

Ik was precies 28,5 jaar toen ik Sophie kreeg en 30,5 jaar toen ik Floris kreeg.
Ik wilde wel eerder aan kinderen beginnen (als je dat zo kan zeggen) maar door ziekte kon dat niet.

Ik moet ook zeggen dat mocht ik niet ziek zijn geweest, mijn man er  waarschijnlijk ook niet eerder aan toe was.

Femke

Hi!
Ik had altijd voor ogen om met 22 of 23 jaar getrouwd te zijn en kids te krijgen. Maar helaas werkt het niet altijd zo; ik ben pas getrouwd toen ik bijna 26 was en Lara is geboren toen ik 28 1/2 jaartjes oud was! Nu ben ik dus ongeveer 29 1/2 jaar. Ook een mooie leeftijd vind ik. Ik heb Lara ook nog niet horen klagen, dus 't zal wel goed zijn! Hihi...

Enne, jonge moeders; laat je niet op je kop zitten hoor!

Jacoline.

Ik moet zeggen tot nog toe geen 'oude' moeders dus! Had ik toch wel verwacht aangezien het toch een beetje hip was om eerst 'cariere' te moeten maken voordat je aan kids begon...

Ik was nog  22 toen we besloten dat we er aan toe waren om ons leventje te verrijken met een wondertje.
Ik was net 23 toen ik zwanger werd en dus ook 23 toen ik mijn eerste meisje kreeg.
Ik was 27 toen ik mijn tweede meisje kreeg.

Ik hoor vaak dat jonge moeders het gevoel hebben dat ze veroordeeld worden op hun leeftijd. Ik heb dat nooit zo ervaren, heb juist alleen maar positieve reacties gehad.
Ik denk dat er voor jong en oud allebei wel wat te zeggen is.
Ik kan er alleen niet zo goed tegen als oudere moeders zeggen een betere moeder te zijn, vanwege hun levenservaring en volwassenheid. Ik ben van mening dat volwassenheid niet aan leeftijd gebonden is..
Sil

hoi,

ik was 23 toen ik beviel van demi(was weleens waar niet gepland, maar zeker wel welkom) en 27 toen ik dinand kreeg.

groetjes susanne

hoi hoi

ik was 24/25 toen ik de pil de deur uitgooide. helaas ging het voor ons niet op de normale manier. twee weken voor mijn 27ste verjaardag was ik zwanger en dus ook 27 toen ze geboren werd, en nu inmiddels 28. het heeft voor ons 3 jaar geduurd voordat linsey geboren werd.

groetjes danielle

Ik was 25 toen we Bas kregen, en 27 toen Iris erbij kwam, toen ik 31 was beviel ik van Thijs... groetjes Wendy

ook ik weet dat zwanger worden niet vanzelfsprekend hoeft te zijn, wij hebben er ruim 3 jaar over gedaan.
robin is geboren toen ik 29 was, 2weken er naar ben ik 30 geworden!

groetjes danielle

Terug
Bovenaan