nieuwsgierig naar leeftijd van de mama's!

Hoi mammies!
Hier een 'oudere' mama...
Ik voel me niet oud hoor, maar ik ben nu wel ehhhh (hoe oud ook al weer) 36!
Ik was 33 bijna 34  toen ik Ioannis kreeg en 35 met Billy. M'n man en ik zijn 10jr bij elkaar, dit jaar 8jaar getrouwd. Ik verzorgde de entertainment in een hotel, de hele dag in de weer, en m'n man was ook aan het carriere maken. Nu hebben we huisje boompje beestje en 2 jochies waar we dol op zijn...
Het duurde 2jaar voor ik zwanger werd. Eerst kwam het door m'n werk dat ik me verkleedde en danste op de vogeltjesdans, nu doe ik dat allemaal thuis. We hebben de grootste lol. Ik werk alleen van april tm oktober( k heb bijna vakantie) de winter is voor m'n kids. Toen ik begin 20 was studeerde ik, daarna veel gereisd zo ook in griekenland gekomen en gebleven....   Ik denk dat leeftijd er niet zo toe doet, iedereen wil wat anders en we mogen blij zijn dat we kids hebben. Enne m'n man is 5jr jonger!
doei meiden! groetjes, Priscilla

Ik wilde graag kinderen rond mijn 25ste, maar mijn man is anderhalf jaar jonger, dus daarom heeft het iets langer geduurd. Ik was 26 toen ik zwanger werd en 27 toen Erikjan werd geboren, nog prima vind ik.

Janine

hoi hoi,

ik was net 27 toen aaron werd geboren,ben nu 28:)
en mijn mannetje is nu 45;)

groetjes nienke...

Tja er zitten wsc voor en nadelen aan beide kanten. Ik ben nu 31 en was 30 toen mijn eerste kwam. Ik vond het heerlijk om eerst mijn eigen ding te kunnen doen en denk dat ik nu emeotioneel wat steviger ben maar fysiek denk ik weer dat het beter zou zijn om jonger kinderen te krijgen. Je herstelt dan veel sneller en bent denk ik ook wat flexibeler in je doen en laten. iig ben ik heel blij met mijn kleine en hoe mijn leven tot nu toe verlopen is. Dat lijkt me toch het belangrijkste. De een ius er nu eenmaal eerder aan toe en heeft andere prioriteiten dan de ander.

Hoi,

toen ik 28 werd vonden wij het wel tijd voor gezinsuitbreiding, maar wat ik hier wel al vaker gelezen heb, het moet allemaal maar lukken...op mijn 31e kreeg ik Levi, net voor mijn 32e verjaardag....

Groetjes Marianne

Hoi,

Lieve hemel, ik ben echt een oma zeg! Inmiddels al 35, en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk om nu moeder te zijn en ben blij dat ik niet tien jaar geleden een kindje heb gekregen. Ik was er tien jaar geleden echt nog niet aan toe! Ik denk dat dat ook gewoon heel persoonlijk is. Sommige vrouwen zijn 'jonge moeders' en sommige 'oudere moeders'. Wel raar trouwens, want ik beschouw mezelf dus helemaal niet als oudere moeder.

Groetjes, KT

hahaha KT dat heb ik dus ook. Ik voel me helemaaaaaal geen oude moeder. Ik ben gisteren 31 geworden maar vind die leeftijd helemaal niet bij me passen. Helaas is het toch echt zo hihihi

O, juf, nog gefeliciteerd! Hahahaha...vandaar die wijn en dat vette eten.

Ik ben een jonge mamma. Ik was 23 toen ik zwanger werd, 24 toen Efraim is geboren en nu ben ik 25.

Ik wilde niet echt bewust jong moeder worden ofzo, maar we waren inmiddels 3 jaar getrouwd en vrienden van ons hadden al een kindje en op mijn werk raakte ook de een na de ander zwanger en ja....op de een of andere manier ben ik toch ook aangestoken...hahahahaha

Terug
Bovenaan