NOD 1 Februari!!

Hoi

Maantje        Ik was er ook erg blij mee, soms erg hevige hoofdpijn en dan is het erg fijn wanneer je wel iets mag innemen. M'n schoonzus werkt op de afdeling gynecalogie (?), dus het is ook wel betrouwbare info. Zij begonnen daar met een dosis van 2 paracetamol, wel belangrijk is dat je je aan de tijd houd dus wel 6 uur er tussen.

Iris        Ik heb gezien dat je ergens anders ook de vragen hebt gesteld over je paarse lipjes  en  het antwoord was aardig positief, dus het gaat er steeds meer op lijken, ben benieuwd!!! Wanneer ga je testen? Als mijn nod uitblijft, wat ik niet verwacht, dan testen we pas na een week.

Met mij gaat alles  goed, geen klachten, gewoon goed. Zat de laatste weken niet lekker in m'n vel en dat gaat nu weer de goede kant op, dus daar ben ik al hartstikke blij mee en m'n mannetje ook .  Spannend hoor, we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Lientje  

nu meiden ben dus niet zwanger,

vanochtend ben ik gaan bloeden heeeel donkerbruin, maar is toch bloed heb alleen geen erge buikpijn of iets dergelijks wat ik ormaal wel heb

Hoi Iris,

Aah nee, ik had echt het gevoel dat het bij jou raak zou zijn, al die kwaaltjes! Wat balen zeg!
Ik weet dat je weet hoe ongi zijn is, maar ben je echt ongi??? Omdat je het over donker bruin hebt... He, wat ben ik ook een zeur, maar ik had echt verwacht en gehoopt dat...

Klinkt stom, maar sterkte, want ik weet hoe zo'n domper het iedere keer is. Uiteindelijk zullen wij het ook van de daken schreeuwen!  

Veel liefs Lientje  

Hee hoi,

Hoe gaat het met iedereen? Met mij nog steeds oke, geen echte klachten. Veel afscheiding,  lastig. Daarnaast vage buikklachten, maar dat kan ook wel iets anders zijn, ik wacht nog even mijn nod af en stap dan naar de dokter.

Suc6 met de spannende dagen en we horen wel weer!

Liefs Lientje

hoi meiden,

dat bruine bloed was al snel omgeslagen in rood bloed,

normaal was mijn cyclus al vanaf het begin 33 dagen, vorige maand opeens 31

en nu 28..

vind het erg vreemd geen erge buikpijn gehad als gewoonlijk,

"het" was er gewoon, weet niet waardoor mijn cyclus opeens zo van slag is,

heb wel besloten niet meer te tempen, en me maar iets minder op het forum te komen om toch een beetje rust in me hoofd te laten komen,

zal wel niet lukken maar ja proberen

Liefs Iris

Hee Iris,

Ik begrijp je helemaal hoor, helaas...  Wij wachten nog even mijn nod af en als ik gewoon ongi wordt dan neem ik ook even afstand.

Liefs Lientje

Dile: Sorry, ja verkeerd gelezen, blond hè

Hier heel licht streepje vanochtend......

Terug
Bovenaan