NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen?

Hou de moed erin AlicevanD. Veel mensen zeggen loslaten, maar zo makkelijk is dat niet. Misschien nog even wachten tot je NOD en dan pas testen?
xxNellekexx ik duim mee voor een positieve test. Wanneer ga je nu weer testen?
Wanneer is je NOD BenB? Op het wachtbankje dus. 
Jammer dat het negatief was Bo-Belle, maar het zegt inderdaad nog weinig. Balen dat het deze ronde niet helemaal gelukt is kwa timing, maar dan kun je volgende keer weer vol goede moed aan de slag toch?

Mijn NOD is 12 maart en ik heb nog niet getest. Ik blijf wachten tot de NOD. Ik merk wel dat ik heel zenuwachtig ben en dat mijn hartslag hierdoor omhoog gaat, of althans zo voelt het. Ik probeer rustig te blijven maar ik vind het moeilijk. 

Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad, maar toen wist ik wel zeker dat ik zwanger was. Ik voelde inderdaad de steekjes en mijn borsten waren nog nooit zo groot geweest. Nu voel ik dat niet en mijn borsten zijn ook minder groot. Merk dat ik daardoor eigenlijk al teleurgesteld ben... 
Heb wel behoefte om erover te praten, maar wil mijn partner hier niet teveel mee lastig vallen. Al is hij heel begripvol hoor, hij beleeft het toch allemaal anders dan ik. 
Zijn er meiden bij die het ook fijn vinden om evt op een andere manier te praten als via het forum?

Hahaha bo-belle!!! Dat turen, keren, draaien klinkt zo bekend!! Haha en dat streepje wil maar niet komen? Naja misschien als ik hem zoooo houd, ja dan zie ik misschien wel een heeel licht streepje? Of nee toch niet? ?? om vervolgens weer na 10 minuutjes even te kijken of ik het echt wel goed gezien heb haha.
Naja tot nu toe dus nog helemaal niks hier!
Wanneer test jij weer? Ik denk dat ik lekker tot zondag wacht hoor!

Ik wil nu (proberen te) wachten tot maandag.. Want of ik zit dan op m'n nod maar eigenlijk denk ik dus dat ik me verteld heb en mijn nod de 14e is.
Als m'n borsten gaan loeien de komende dagen weet ik eigenlijk ook al genoeg, dan komt de menstruatie er aan. 
Beter zou zijn om te wachten. Maarja. Ik ken mezelf inmiddels ;) 
Ik denk dat ik het voor nu bij kletsen op 't forum houd. Hopelijk als ik binnenkort zwanger zou mogen zijn vind ik een groepje wel leuk. Maar ik moet al zo mijn best doen om er niet constant mee bezig te zijn.. :) 

Ehhh ik kijk net even op de test van vanmorgen..... nu zie ik een 2e streepje staan, maar wel echt heel licht..   is dit een indroog streepje?
Is test vd action!! Morgen de kruidvat maar proberen.....

Hoi dames, mijn test vanmorgen met kv was negatief. En bij het afvegen ineens wat bruin bloed.... 
Waarschijnlijk toch het ontzwangeren icm een cyclus die weer op gang komt denk ik ;)
Wel apart want ik had 2 weken geleden zaterdag en zondag seks gehad. Als ik nu dus ongesteld word dan heb ik 14dagen terug toch een ovulatie gehad? Naja in ieder geval ben ik dus niet zwanger!
Wie heeft er van jullie al getest? Zijn er zwangeren??? Ben benieuwd!

Hè balen zeg xxnellekexx!
Mijn nod is ergens tussen 11 en 14 maart. Dus hier nog geen uitsluitsel. 
Ook als ik uit zou gaan van 14 maart had ik nu al wel zere borsten verwacht. Dat heb ik eigenlijk elke maand een week voor ik ongesteld wordt een dag of 2 - 3. Zo erg dat ik ze vast moet houden met traplopen :') 
Nu doen alleen mijn tepels een beetje pijn. Maar goed. Ik wacht maar af. Ik verzin en voel elke maand wel iets anders wat me overtuigd zwanger te zijn en ben het toch echt nog steeds niet. 

Het kan nog komen Bo-Belle!
Ik heb momenteel toch wel wat symptomen. Misselijk, moe, zware borsten en ik ruik heel sterk. Kan ook best zijn dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Ondanks dat ik hier telkens zei dat ik pas op NOD ging testen heb ik nu toch maar een test gehaald voor morgenochtend. Duimen jullie mee?

Mijn NOD is 16 maart. We hebben ons best gedaan. Ik heb deze maand ook niets bijgehouden. Ik heb sinds gisteren heel veel witte bultjes op mijn tepels. Fingers crossed. Kan duiden op een zwangerschap las is, maar ook op ongesteld worden. 
xxNellekexx, dan zal het helaas toch een indroogstreep zijn geweest. Seks hebben op de dag van ovulatie geeft helaas geen garantie. Was het maar zo'n feest ;)
Hopsasaa, succes met testen!
Bo-Belle, wellicht een goed teken dat je nu geen pijnlijke borsten hebt.

Terug
Bovenaan