NOD 11 nov

hoi hoi,
Hier even een update van mij. ik  ben dus gisteren nar de huisarts geweest en we hebben heel goed kunnen praten. dat luchtte behoorlijk op. een hoop spanning is nu weg. ze heeft gelijk actie ondernomen om het acadcemisch ziekenhuis te bellen van hoe en wat met echo's. DE eerste echo kan gewoon in het streekziekenhuis en de 20 weken echo die mag dan in het academisch. En dan krijgen we misschien met 30 weken ook nog een keer een uitgebreide echo. tja, wordt een hele andere zwangerschap, maar moet zeggen dat ik me toch nog niet TE zenuwachtig maak. Wel heel ongeduldig, maar ja, wil ook zo graag een kindje in mijn handen hahahaha
Maarre, om ff kort te sluiten, ik krijg 3 januari de eerste echo. Volgens huisarts ben ik ook op 14 augustus uitgerekend. Nu nog heel even op echo wachten en dan zien we de preciese datum!!!!
Quinsjen, op naar de volgende ronde!!! Veel gezellige  gewenst!!!

Hoi Ieniemienie,

fijn dat je zo gerust bent gesteld.
Ik ben ook naar de HA geweest, dinsdag.
Ik mag maandag a.s.  () al een echo. Lijkt mij erg vroeg, heb dit ook aangegeven aan de telefoon. Dat ik zelf denk dat ik nog maar 5 weken ben.Zijn ook een beetje gekke dagen zo voor kerst. Vele vrije dagen enz.
Ze vertelde dat ze de ene keer wel en de andere keer niet wat kunnen zien.Ze gaan kijken of het evt. weer een meerling is omdat het zo bij mij in de familie zit.Ik heb ook al een 2ling!

Verder houden we elkaar op de hoogte,
Liefs Nakomertje  3e kindje.

p.s. heb jij het al aan iemand verteld? Ik kan het nml. wel van de daken schreeuwen!!!

Nou wij zijn  al in ronde 6 voor onze derde en dat ik allemaal leuk en zo. (al ben ik dus nog niet zwanger)

Heb vanmorgen heb ik een gesprek met mijn baas gehad krijg ik vanaf januari een droomfunctie binnen het bedrijf en nu ben ik bang dat als ik zwanger mocht raken hij er niet echt blij mee zal zijn.
Maar   ik kan toch ook niet zomaar mijn wens opzij schuiven of wel?? een poosje ik weet het niet meer wat zouden jullie doen??

En eigenlijk wil ik ook niet wachten al ben ik bang voor zijn reactie maar wie zegt dat ik al snel zwanger ben het heeft nu ook al 6 maanden geduurd.

Wie weet raad en pep me een beetje op

hoi beppie!!! Ik zou gewoon die droombaan pakken en ook proberen zwanger te worden. ten eerste kan je baas je niet zomaar ontslaan. Als ie dat doet en jij zet er een advokaat of iets dergeljiks achter en je zegt dat je het idee hebt dat je ontslagen bent door je zwangerschap, dan schijn je grote kans te hebben om te winnen. Verder, het zijn maar 16 weken die je dan afwezig bent. Ik dacht ook altijd zxo, het is wel bezwaarlijk voor een baas, zwanger worden. Tot ik ineens vanwege pfeiffer thuis kwam te zitten. Nu al 2 maanden. Tja, dan kun je beter vanwege zwangerschap thuis iztten hoor, dat accepetren ze nog meer!!!
Dus niet twijfelen en gewoon aanpakken!!!! Je kunt altijd nog zeggen als hij je eropaanspreekt, we waren al een half jaar bezeig en het had ook zomaar nog een halfjeer kunnen duren!!!

Nakomertje,
Tjee, hoop je van wel of niet op een tweeling? Het lijkt me op zich wel leuk, maar ook erg druk. Heb je eeneiïg of 2?
Nou heel veel succes en plezier morgen!!!

Hoi allemaal

Wij gaan er ook gewoon voor of liever gezegt gewoon verder. De klusweek zit er op dus we moeten nu maar weer in de wachtrij gaan zitten. Gaan jullie er al bijzitten of blijven jullie nog even aan de klus

Hee hallo dames,
Was ff nieuwschierig hoe het met jullie is. Allemaal weer goed geklust? Ik hoop voor je beppie dat het nu helemaal raak is!!!!
En quinsjenb jij nu zeker hard aan het klussen. Het is zo stil rond je??? hihihihii
Nou ik hoor weer van jullie!!!!
Veel plezier en tot horens!!!
Groetjes ieniemienie
6 weken 5 dagen

Hoi ienimieni Ja we hebben flink geklust maar nu heb ik sinds gisteren weer veel afscheiding dit zal toch niet een verlate eisprong zijn???? Ik word hier zo onzeker van. Als mijn cycles normaal zou zijn is 1 jan mijn nod. Heb sinds enkele dagen wel zo'n raar opgeblazen vollig gevoel hebben de zwangeren dit ook??? Ik geloof dat ik het wel heb gehad bij mijn eerste 2 zwangerschappen maar helemaal zeker en wanneer ik dat voelde weet ik ook niet meer. Bah Bah.

Ik hoop zo dat het deze ronde raak is we hebben veel geklust dus daar ligt het niet aan. Maar ik denk voor de zekerheid dat we   vanavond ook nog maar even moeten.

Hoe is het verder met jou geen verschijnselen beroerd ofzo??

Hallo Dames

Hier alles ok hoor ..
Ienimienie goed dat alles zo goed gaat met je
Wij hebben idd deze maand goed geklust en heb net mijn eisprong gehad
dus ben wel erg benieuwd .
Beppie hoop voor jou dat ie deze maand ook bij jou raak is
Als het bij mij raak is hihi is ie van ons vast verwekt met kerst .
heel veel fijne dagen toe gewenst
Ik hou jullie op de hoogte
gr Quinsjen

Terug
Bovenaan