nod 12 dagen tot nod wie telt er mee????

A

Anoniem

Guest
Hoi 9 julie nod , spannend weer he, Wie hebben er ook rond die tijd hun nod?

Vandaag een licht ongie gevoel en lichte kramp in bovenbene net als bij ongie , dus mijn ei springt vandaag, komt goed uit afgelopen 3 dagen vol aan de klus geweest.....

nou meiden wie neemt er samen met mij plaats in die verafschuwde eewig durende

WACHTKAMER?????

dikke knuffel daan

Ikke! De mijne is 8 juli. Maar we gaan er een gezellige wachtkamer van maken hoor, dus voor je het weet is het zover! Hier, ik zal alvast een blommetje neerzetten: . Zo! En hier kunnen we ook wel wat mee: ! (Is natuurlijk caffeïnevrij, we zouden tenslotte weleens zwanger kunnen zijn!!)

Iemand nog een leuk plaatje voor aan de muur? Een muziekje misschien???

Liefs,
Tess

helaas geen stukje cake en een schilderijtje maar neem gezellig plaats denk ook dat 9 juli mijn nod is
flink geklust en nu maar wachten!1!!!!!
LIEFS TAMAAR

Hallo Daan,

Mijn nod is 11 juni dus ook dicht bij jou in de buurt en tevens de laatste 6 dagen flink aan het klussen, vandaag is volgens de cyclus berekening mijn ei-sprong maar ik heb nog niets gevoeld. @ dagen geleden wel maar ja of het dat was ?????

Succes Nathalie

hoi allemaal denk dat mijn no iets later zal zijn maar ik doe toch gezellig met jullie mee!!!!!!!!!!! ik weet niet precies wanneer mijn eisprong komt of is geweest heb wel getest met ovutesten maar helaas geen piek kunnen ontdekken en de afgelopen twee maanden ook al niet!!!!!!! hebben wel geklust en wil toch graag meedoen met jullie groetjes miranda

hoi ik zal wel een hele domme doos zijn maar wat is de NOD???
het heeft met de ongi te maken dat weet ik maar verder???
wie kan mij helpen?

Hoi daan 77,

Met NOD bedoelen we de dag dat je ongie moet worden,
NOD betekent Niet Ongie Dag, omat we natuurlijk niet ongie willen worden haha
ik hoop dat ik het duidelijk en goed uitgelegd heb zo niet zijn aanvulling natuurlijk
welkom....

liefs maris...

oke dankje kon er al niets van maken van de afkorting.
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet precies weet wanneer mijn NOD is. ben noh maar 1 x ongi geweest en dom dom dom vergeten te noteren wanneer

Terug
Bovenaan