nod 12 dagen tot nod wie telt er mee????

OHHHHHHHHHHHHHHHH. TESSS
wat super voor je........
Ik had zo gehoopt dat ik je zou volgen   ,maar verlies vandaag wat bruine afscheiding, klein beetje maar toch..... denk dat de duivels er dus aan gaan komen....pffff

Had je berichtje vanmiddag al gelezen, maar had het er even een beetje moeilijk mee, gun het jou en iedeeen natuurlijk uit het diepst van mijn hart, maar zit met tranen in m'n ogen omdat onze droom deze maand weer niet mag uitkomen , nu al in ronde 15....

Nou meiss niet naar mijn emotionele geklets luisteren , en lekker genieten!!!

liefs daan

Goedemorgen, hier is alles weer rustig... geen afscheiding meer maar stilte voor de storm denk ik !!

buik blijft ook met vlagen rommelen... durf niet te testen voor nod   met cb , die kan toch pas met 1 dag over tijd??

Ik weet het effe niet meer hoor...ongie zal wel gewoon komen , waarom lukt het   bij ons nou niet???
Ga lekker van de zon genieten.. en hoop maar dat het of snel doorzet of helemaal niet , want word gek van die onzekerheid!!!!

Wil dit eigenlijk niet toegeven maar ben er gewoon een beetje depri van...
liefs Daan

Hallo Allemaal,

Dacht ik kom hier toch maar even kijken.
Wij zitten nu in ronde 7 voor ons kindje.
De eerste 3 maanden kan je het nog wel een beetje voor je houden maar op een gegeven moment wil je er toch met iemand over gaan praten, vandaar dat ik me toch heb aangemeld hier.
Mijn NOD zal 12 juli zijn dus het is weer afwachten, moet wel zeggen dat des te langer het duurt des te meer dip heb ik als ik weer zie dat de rodeduiveltjes er weer zijn maargoed.
We wachten rustig af.
Succes allemaal duim duim.
Veel liefs wij2

Oh Daan, nee, ik hoop toch zo dat het goed gaat bij jou, maar ik begrijp dat het er écht niet inzit? Tjesses meid, en ik gun het je zo ongelofelijk! En dan krijg je ook mijn nieuws er over heen en dan snap ik best dat het extra balen is. Lieve meid, ik wou dat het besmettelijk was zodat ik je aan kon steken want ik wil zo graag dat het lukt bij jou! Ik blijf onverminderd voor je doorduimen en hoop dat je zo snel mogelijk mag volgen!!!! Kop hoor lieve Daan, moed houden!!!

xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx

Liefs,
Tess        

Terug
Bovenaan