nod 12 dagen tot nod wie telt er mee????

ik heb 2 luierpakjes gekocht en een speen met papa is the best!! vond ik wel schattig!! die liggen netjes ingepakt in de kast

Hé dames,

Hoe staat het ermee? Al zwangerschapskenmerken? Andere ongemakken?

Ik heb alleen een beetje ruzie met mijn borsten, ze willen alsmaar de aandacht trekken met pijntjes en gevoeligheden. Ik praat nu niet meer met ze en na wat luidkeelse protesten zijn ze zich een beetje koest gaan houden. Ik geloof dat ze wat weggedoezeld zijn. Ze zullen wel wraak nemen als ik hun steuntje (bh) weghaal, daar leunen ze nu nog behaaglijk tegenaan.
Ik geloof overigens niet dat dit iets te betekenen heeft, ze mekkeren wel vaker als de duiveltjes in de buurt komen.

Komen jullie een beetje door de warmte heen? Zal blij zijn als het wat minder wordt...!
Hé, hoop gauw wat te horen. Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs,
Tess

Hoi hier alles rustig , heel druk met de winkel en mannetje ziek thuis, Zo en wat veel zijn er zwanger !!!! om jaloers op te worden...... dames van harte natuurlijk!!!

Ga gauw aan het werk ..Liefs Daan

Hé Daan,
Is je man al weer een beetje opgeknapt? Balen om ziek te zijn met dit weer!
Ik zag dat ik nog helemaal niet gereageerd heb op jouw antwoorden.

Ik werk als leidinggevende en ga binnenkort aan een nieuwe job beginnen. Leuk, lekkere nieuwe uitdaging! Wat leuk dat je een kinderkledingzaak aan huis hebt, lekker geen reistijd!!!

Hoe was de uitslag van je bloedtest?

Ik ga zo slapen; zie je binnenkort!!!
Liefs,
Tess

hoi meiden ik zelf had gedacht dat ik mij nod tegelijk had met jullie maar ik ben nu ongi al vanaf maandag dus ik ga weer naar de volgende ronde maar ik duim voor jullie allemaal dat jullie zwanger mogen zijn!!!!!!!!!!! groetjes miranda

Oi Miranda, wat balen voor je! Hoop dat het de volgende keer raak is voor je!!!! Ik zal ervoor duimen!!!

Knuffel van Tess

oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! Ik kon niet wachten en ooooooooooohhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! Het staat er echt!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh lieve meiden jullie ook allemaal zo snel mogelijk, ik gun het jullie zo!!!!!!!!!!!!! Ik zit extra superhard te knetterduimen voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!
Want ooooooooohhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Ben even de weg kwijt, sorry  maar kan het niet geloven!!!!!!!!!!!
Tess

Terug
Bovenaan