nod 12 dagen tot nod wie telt er mee????

Hoi Ankie, gezellig, kom erbij!

Ik ben ook onregelmatig (30-43) en heb een ovulatietest gebruikt. Voor het eerst sinds ik mij kan heugen kan ik nu dus met redelijke zekerheid voorspellen dat mijn NOD 8 juli is. Laat het een dag eerder of later zijn, dan ik de mogelijke periode nog altijd maar 3 dagen ipv 13! Misschien een idee voor jou?

Ja, het scheelt als je een hoop te doen hebt op een dag, dan gaat de tijd lekker snel!
Verder geen nieuws, voel me gewoon als anders...

Liefs, Tess

Zo dames een lekker warm dagje word het vandaag ....
Ben vamorgen bloed wezen prikken voor de gyn mag morgen bellen voor de uitslag....
Vandaag de laatste schooldag voor de oudste lekker vakantie , voor haar dan , mijn winkeltje is gewoon open....

Mannetej is morgen wel lekker al vrij dus heerlijk lang weekend.!!!!!
Nou meiden fijne dag en tot morgen, ga vanavond boodschappen doen en met dit weer kruip ik niet meet achter de pc!!!!

liefs Daan

Hoi Daan!

Ben beetje nieuwsgierig: wat voor winkeltje heb je en waarvoor ben je wezen bloedprikken? Ik weet dat je wat meer onder controle staat, maar naar welke waarden kijken ze op dit moment dan? En wanneer heb je de uitslag?

Ondertussen zit ik mij geloof ik dingetjes te verbeelden. Gisteravond dacht ik dat mijn borsten licht gespannen waren, maar dat zal wel van m'n bh geweest zijn, deze zit vrij strak. Verder ruik ik bij vlagen ineens heel scherp, zoals wat voor thee iemand naast me heeft (mango; bleek te kloppen). En zelf lijk ik een iets ander lichaamsgeurtje te hebben (tussen m'n benen bedoel ik , ik zit niet hele dagen te snuiven hoor, maar ruik het als ik op het toilet zit....). Deze verandering is mij nog nooit eerder opgevallen. Ach, zal allemaal wel niks zijn. Vanaf vandaag kan een eventueel vruchtje zich innestelen. Pas daarna zal het HCG hormoon geproduceerd gaan worden, dus bovenstaand zal wel niks betekenen.

Het klinkt misschien niet zo, maar ik   ben er toch wel heel relaxed onder. Wel of niet zwanger, ik kan er nu toch niks meer aan veranderen, dus gewoon afwachten maar! En van het mooie weer genieten - ik ga nu ook gauw naar buiten!!!!

Doeidoei!
Tess

Hoi Tess,
Het is even rustig in d winkel dus vandaar toch weer even hier....

Ik heb een Outlet kinderkleding winkel aan huis waar ik merkkleding verkoop van het vorig seizoen in de maten 50 tm 176!!!!!!

En van dat bloed prikken ,er moest gekeken worden naar het progesteron waarde , die moet op deze termijn hoog zijn iv de evt innesteling(dit hormoon zorg voor rijp slijmvlies in de baarmoeder zodat het eitje goed kan innestellen.....

Mag morgen bellen vor de uitslag..... spannend .......

Wat doe jij voor werk of werk je niet dat kan natuurlijk ook!
Nou geniet van de zon , ik moet helaas nog rvrn bij de winkel blijven...Pffff is met dit weer soms wel moeiljk hoor, is het vaak ook nog zo stil......iedeeen aan het strand dat hier op steenworp afstand is natuurlijk, Zeeland he!!

Doei Daan

Hoi dames,

Ik neem ook maar weer eens een kijkje in de wachtkamer... Was dit eerder deze week ook van plan, maar toen liep m'n collega plotseling binnen..  Ik heb het maar gauw weggeklikt...

Nog een weekje dan is het zover, hopelijk geen ongi, al reken ik er wel op dat de duiveltjes komen.
Heb de laatste paar dagen 's avonds en 's ochtends last van misselijkheid en een opgeblazen gevoel in de buik. Ook ben ik snel moe, maar het was dan ook een heel spannende week op het werk, en vermoeiend. Ik heb nu wel het bericht gekregen dat ik aankomend schooljaar de woensdagen vrij ben. Heerlijk. Vooral als het lukt met zwanger worden. Dan kan ik lekker een dag in de week rustig aan doen en wordt het weekend ook niet meer opgeslokt door huishoudelijke klusjes.

Nu eerst maar eens een weekje wachten op wat er allemaal komen gaat. Ik moet zeggen dat ik me nog niet zoveel met zwanger worden bezig wil houden, maar met alles wat anders voelt, wordt ik wel nieuwsgierig. M'n mannetje begint me ook al te plagen, vooral nu ik een geheugen als een zeef heb.....
We wachten af. Wel gezellig om het zo in een wachtkamer te doen.
Iedereen succes en duimen dat het lukt!!

groetjes,

Truus

hey hey,
en dames gaat het wachten goed???
overdag ben ik nog ff druk met de verbouwing aan de keuken en iedereen denkt dat dat het laatste project is... hahahahaaha   maar niet gezegd dat aankomend project de babykamer wordt
lach met mijn mannetje er altijd maar om
nou heeft er verder iemand nog n bakkie heb ik wel verdiend na een half uur wachten en proberen om op het forum te komen
verder de avonduren word ht wachten allemaal wat moeilijker
veel liefs tamaar

Goed, poging nr. ik ben de tel kwijt. Fijn zo'n 'goed' werkend forum als je iets te melden hebt! (Grrrrr!)

Halloooooo allemaaaaaal!

Ik hoop voor jullie dat jullie lekker buiten zitten! Ik kán vandaag buitenzitten, maar móet even iets kwijt: Vandaag had ik een beetje bloedverlies. Zo van: snel maatregelen nemen, want zo meteen komt de grote hoos!

Maar ik verwacht de rode duivels pas volgende week zaterdag.

En zit zo'n 6-7 dagen na eisprong.

Maar dan zou het ook..... innestelingsbloed kunnen zijn....?

Ach nee..... ik verbeeld het me vast....

Maar er zit écht wat vers bloed.....

Maareh..... dan zou ik eeeh..... kúnnen zijn...... ?

Ach welnee!..... Alhoewel.....

Ik wacht het maar rustig af. Het lollige is wél dat ik net een 9 maanden zwanger dagboek heb gekocht (voordat ik het merkte). Gewoon, om vast eens te bladeren.... (Is een erg leuk boek trouwens, van Christine Harris. Staat super veel info in!) Ach weet je, ik heb er nu toch geen invloed op, dus ik moet nog steeds afwachten. Bovendien doet je lichaam zó vaak gekke dingen, althans, dat denk je dan omdat je het anders opvat dan je lichaam bedoelt, vermoed ik. Ik zie het wel!...

Hebben jullie trouwens al nagedacht hoe jullie het je partner gaan vertellen? Ik heb net een boekje van Kluun gekocht: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!. Daarin wordt de man met de nodige humor voorgelicht over alles wat er gebeurt en hoe hij daar het best mee om kan gaan. Ik heb een paar stukjes gelezen en lag meteen dubbel! Dat geef ik hem dan op het 'moment suprème'.

Hoop dat met jullie alles goed gaat. Ik duim hard voor een babyboom en wil  graag op het zwanger zijn forum verder kleppen over het volgende stadium. Hopelijk vanaf volgende week al!!!! Kom op meiden, we gaan ervoor!!!

Liefs,
Tess

Hoi hoi ben ik weer een keer. Wat een weertje, Vandaag lekker met de klas flessenvoetbal gedaan. Nu even lekker koel achter de computer.
Tja dat lichaam he? dat houdt mij volgens mij ook voor de gek. Mijn borsten zijn steviger/groter, heb steeds een raar gevoel in mijn onderbuik. Het zal toch niet... nou ja we zien het wel.
Mocht het wel zo zijn dan ga ik een paar sokje kopen, pak die in en geef die aan mijn man (moet nog steeds wennen aan man na 9 maanden)
nou ik ben benieuwd hoe anderen het zeggen.
nog 2 weekjes en we weten of er wat is SPANNEND
groetjes

Terug
Bovenaan