NOD 13 augustus

Hoi meiden,
Ik heb als het goed is 16 Augustus mijn NOD.
Maar zeker weten doe ik het niet, 22 juli me spiraal eruit laten halen naar ik werd gewoon ongesteld met me spiraal en 15 juli was me eerst dag van NOD. Toen me spiraal eruit ging heb ik een week lang bruin verlies gehad met een beetje rood dus ik dacht dat dat me nieuwe menstruatie was maar op 2 juli bij het afvegen cervixslijm dus is toch me gewone cyclus doorgegaan. Mijn cyclus os rond de 32 dagen. Maar ben nu echt benieuwd wachten duurt echt lang dan haha.
Wij gaan trouwens voor nummer 2.
Eerste duurde 6 rondes
Groetjes mies 

Ik zat vanmorgen kokhalzend aan mn ontbijt, was echt zo misselijk. 
Lijkt me alleen zo vroeg om daar nu al last van te hebben. Misschien word ik ook wel ziek

@Sjemm. Wij lopen echt gelijk! Ik heb 30-07 ook mijn eisprong gehad en 13 aug NOD. 

Vorige ronde voelde ik me ook echt misselijk soms, maar dat was niks bij mij. Hopelijk is dit bij jouw goed nieuws! 

Wanneer ga je testen?

Ik heb wel last van rommelende darmen gaat er soms wel heftig aan toe.. geen idee of dit een teken kan zijn of dat het niks is. Wachten duurt lang..

@ magicone, rommelende darmen klinkt voo rmij bekend. had ik ook toen omdat mijn darmen zo onrustig waren kreeg ik ook al heel snel een dikkere buik. Wie weet een goed teken.. Spannend! :)

@ MagicOne, wat leuk! Ik heb mezelf voorgenomen pas op 14 augustus te testen. Ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk gaat lukken. Wanneer wil jij testen?
Rommelende darmen herken ik ook. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik in t begin vaak een opgeblazen gevoel ook.

@sjemm @magicone ik had ook mijn eisprong op de 30ste ! En NOD 13/8.. ik denk dat ik wel eerder ga testen hou het echt niet vol tot die tijd denk ik :)

Terug
Bovenaan