NOD 14 maart, wie doet er mee

Hey Daantje!

Gezellig! Gaan we het samen tot vrijdag vol proberen te houden? Ik vind het inderdaad ook zonde elke keer van die testen. Vorige maand maakte ik het zelfs zo bont dat ik 's morgens vroeg ging testen, over het staafje plaste, goed plat leggen. En wat denk je...... bij het afvegen was ik ongesteld!!! Hoe stom is dat?!

Ga dus niet meer zo snel er een test tegenaan gooien. Het is altijd zo'n teleurstelling en ook een hoop geld al die testen.

Ik spreek je dus snel weer! En sterkte!

x
Dile

Hey Meiden,

Morgen is een zware dag, eerst naar de uroloog voor de uitslag van de tweede spermatest. En dan gaan werken, wat vooral moeilijk is als de uroloog slecht nieuws heeft, maar ook al weet ik dat de kans dat het deze keer beter nieuws is, zeer klein is, blijf ik toch een beetje hopen. Morgen is mijn NOD ook, en ik was gisteren nog eens alles aan het doorkijken, en ik zag plotseling dat ik vrijdag roze afscheiding had, en dacht dat mijn regels eraan kwamen, maar intussen heb ik absoluut niets meer gehad, en dat is dan 1, 2, 3, 4, 5, 6 dagen voor mijn NOD. Zou dit innestelingsbloed kunnen geweest zijn? Ik weet dat de kans nihil is, vanwege het slechte zaad, maar gisteren flakkerde ineens mijn hoop terug op. En ook de angst. Ik heb een salade gegeten in een restaurant, was die wel goed gewassen, ....Ik zit mijzelf gewoon gek te maken.De kans is ook zo klein. Maar ik wacht wel lang genoeg met testen. Ik heb mezelf beloofd om tot zondagochtend te wachten als de rd er dan nog niet zijn. In ieder geval duim ik voor jullie allemaal.
Heel veel succes morgen.
Groetjes sita    

Hey Sita,

Wat zou dat mooi zijn dan zou je toch het kado krijgen waar je zo op hoopt. Ik wens je heel veel succes voor morgen en ik hoop voor jullie op een goede uitslag want dat verdienen jullie wel na alles wat je al heb doorgemaakt.

Ik ga voor je !!

Dikke  Daantje

Hey Daantje, maar ook de andere meiden.

Zelfs al is de uitslag misschien niet zo goed morgen, dan heb ik toch nog een heel positief ding in mijn leven, ...
JULLIE ALLEMAAL
Jullie hebben mij al zo gesteund. Ik denk niet dat ik het zonder jullie zou kunnen. Ik heb echt het gevoel dat ik hier echte vriendinnen gemaakt heb. Ook al heb ik jullie nooit echt ontmoet. En dat zal me altijd bijblijven. Ik zie op een andere topic peptalk. Wel hier is er eentje
   Fantastiche meiden om mee te praten en te delen, zowel het goede als het slechte!

Dank je wel allemaal, heel veel succes, jullie verdienen het allemaal.
En ik hou jullie zeker op de hoogte de komende dagen.
Heel veel zoenen van mamasita    

Hey Sita, Dile en de andere meiden,

Hoe is het??Hier nog steeds rustig.

Dile kun je je nog inhouden?

Sita hoe was de uitslag? Ik hoop goed voor jullie.

dikke  Daantje

Hoi hoi,

Helaas ben ik maandag 12 maart ongesteld geworden.
Dit keer dus niet gelijk weer zwanger geraakt, balen...
Vorige 2 keren (wat 2 miskramen werden) was ik direct zwanger....had dat stiekem nu ook weer gehoopt....
Maar goed, hoop volgende maand meer geluk te hebben.

En hoe staat het er bij de rest voor?

Succes allemaal!

Groetjes Jaikke

Hey Meiden,

Ik kon me niet inhouden en heb een test gedaan met cb digitaal en wat denken jullie ZWANGER. Ik kan het nog steeds niet geloven. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan want ik heb al een keer een miskraam gehad (januari)

Positieve gedachten daar ga ik mijn hoofdje mee vullen de komende weken!!
Hoe is het met jullie??????

Dikke zoen Daantje

Heey Jaikke,

wat vervelend hè die RD. Hadden wij niet gelijk een MK(rond 11 jan??).Ik ben ook altijd 'direct' zwanger.
Dus het was voor mij een enorme terleurstelling. Wel een kortere cyclus deze keer....
We gaan er weer met volle moet tegenaan...

En Daantje: Meid, van harte hoor!! Ik vind het super voor jou. Heel veel geluk en een voorspoedige zwangerschap!!

En hoe is het met de andere damutsjes??

KUS KIDS XX

Terug
Bovenaan