nod 2 april

Dag meiden,

Leuk om al jullie berichtjes te lezen, wat zijn jullie fanatiek (op een positieve manier).

Om terug te komen om de vruchtbare dagen. Deze is bij iedereen anders (zoals jullie weten) en ons eitje is ongeveer 72 uur in leven en de zaadcellen 48 uur. Vandaar dat om de dag goed is. Ook neemt de kwaliteit af als je het vaker in de 48 uur doet. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je dan niet zwanger kan raken.

En nu even terug op alle voorpret. Ook wij proberen om de dag te vrijen. Meestal lukte dat toch al wel, al is (was) het in het weekend wat meer relaxed. Geen stress van drukke baan en studie naast het werk  en sport enzo verder.
Wat betreft alle leuke babykleertjes....ik kan me al een beetje uitleven op alle baby's in de omgevingen en natuurlijk mijn nichtje en neefje....valt het niet zo op haha

Maar kan niet wachten tot ik zelf de winkel kan leegkopen.

Ik ga mijn aanstaande onderstoppen die is ziekjes geworden (en mannen zijn voor hun gevoel dan meteen doodziek )

Tot morgen,,,,,

Hoi meiden,

Wat een weer zeg... we treffen het!!!! hihi..
Vandaag komt een vriendin van mij langs ze is ook al een jaar bezig.. maar ik kan het er wel even lekker met dr over hebben hihi..

Ik ben nog steeds aan het lezen in dat boek wat ik voorstelde (het grote wonder) serieus het is echt heel erg mooi om te lezen en te zien, je ziet stap voor stap hoe het allemaal gaat enz erg mooi!!

Zijn jullie al druk aan het klussen dames?
Ik moet zeggen wij hebben het steeds zo druk dat als we onze kussens aanraken allebei weg zijn hihihi. tja zo word het natuurlijk nooit wat hihi :)

Ik las laast weer ergens op dit forum dat het de beste tijd is om nu te klussen??
Wie weet daar meer van??
al die vragen ook steeds hihi

Liefs en een dikke knuffel voor al deze dames hierzo!!

Hallo allemaal,

Ik ben niet bezig om zwanger te raken, ben namelijk al 37 weken en 4 dagen zwanger van mijn 1e kindje.
Die kleine komt eind maart begin april (kan bijna niet meer wachten)

Ik las jullie verhaaltjes door, en het is zo herkenbaar wat jullie schrijven.  
Ikzelf was 1 maand gestopt met de pil 1 keer ongesteld geworden en daarna gelijk zwanger, bij mijn zus hetzelfde verhaal (zij is vandaag 40 weken en 3 dagen zwanger van haar 2e kindje) na twee maanden al zwanger. Jullie krijgen nu heel veel verhalen te horen van moeilijk zwanger worden, maar er zijn nog veel meer vrouwen die wel binnen een paar maand zwanger zijn. Dus is zou me geen zorgen maken, en er van genieten samen met jullie vriend of man.

Groetjes Anne
37.4 wk zwanger

he meiden,
man wat veel geschreven alweer!!!
ik baalde gisteren gewoon dat we naar een verjaardag moesten en dat ik niet nog ff op het forum kon kletsen!!!! erg hoor....
t lijkt net of ik jullie al jaren ken, gek is dat(klinkt wel een beetje slijmerig)
we hebben nu al ongeveer om de dag geklust, dus dat gaat de goede kant op...
Inanna, dat boek hè, kun je dat gewoon bij de boekhandel kopen moet je dat via internet bestellen???
een collega had t vandaag over wanneer je het beste kon testen of je zwanger was, want dat zat er een bepaald stofje in je urine wat dan hoger was.. ik zei ooh je bedoeld hcg....
iedereen keek me aan zo van...wat?? hoe weet jij dat ...oeps
ik zei oh, dat had ik ergens gelezen... ahum
ik moet idd ook oppassen dat ik geen "rare" dingen ga zeggen hihi
nou, ik ga koken, tot straks misschien..
voor iedereen een knuffel.
xx

hallo allemaal,
nog ff een (stom) vraagje..
je vruchtbare dagen zijn belangrijk, om te klussen
maar hoe zit dit nu op de dag van je (vermoedelijke) eisprong?
is t die dag nou  het belangrijkst om te klussen of is het dan al te laat??
ik twijfel een beetje....
xx

hey meiden

ik moest vandaag van 9.00 tot 21.00 werken..ben blij dat ik weer thuis ben en weer ff hier kan gaan posten..
vind het echt super gezellig hier.....allemaal druk aan het klussen?????
nog iets interesants gebeurd hier?????

dikke kus

hé,
hoe is ie?
wat maak jij lange dagen...
is dat nu toevallig of altijd?
op t moment is t heel rustig op t forum, volgens mij is iedereen idd aan t klussen ofzo......hihi
xx

Terug
Bovenaan