nod 2 april

Ik ga pas iets vertellen als ik echt 3 maanden zwanger ben, tenzij ik zo ziek ben dat ik iedere ochtend moet kosten ;-), maar ach gok dat het toch zo wel iedereen zal zien of zo, iedereen meent toch al dat wij alle minuut zwanger zijn...

Jij?

hé allemaal,
ik vind t hier ook allemaal supergezellie,
natuurlijk, als ik 2 april toch ongesteld wordt blijf ik gewoon hier, hoor,
vind t veel te leuk hier. en super fijn idd dat je alles met elkaar kunt delen.
't vormt toch een band met z'n allen (vind ik dan.....)
op t werk ging t ook weer veel over babys vandaag.
ik probeer me er maar niet te veel mee te bemoeien, komt ook zo raar over, als ik t ook steeds over hcg, zwangerschapstesten enzo heb.. maar vind t wel  moeilijk hoor....  denk toch iedere keer na t klussen  zal het zo zijn?
maar ja, ik heb mijn vruchtbare dagen natuurlijk nog niet..  ach ja.
dikke kus voor iedereen en een handje vruchtbaarheid...
xxx

Hahaha daar zeg je me wat.. tis idd wel gek,misschien kennen we elkaar wel haha.
Het is best gek je praat hier over dat gene wat je zo graag wilt met mensen die je helemaal niet kent (denk je) nooit gezien hebt en misschien wel nooit zal ontmoeten..
apart is
je word ergens idd vriendinnen van elkaar, leuk is dat haha!
Ik heb het ook wel dan wil ik het graag tegen mensen zeggen.. maar dan hou ik me in.. hahaha :-D

Maar als het straks zover is.. wauw... en schrik hahaha!

Liefs xx

Moet soms ook echt letten op de termen hier, dat ik die niet in het 'echte' leven gebruik, want misschien herken jij mij dan wel omdat jij er ook op zit!
HAHAHHAAHA

Nooit gedacht dat ik zo actief op een forum zou zitten!

Hoe lang ben jij al bezig?
Probeer het echt van iedereen te lezen maar als je er dan een dag niet bent, mis je meteen weer vanalles...

ja, dat heb ik ook wel, opletten wat je gaat zeggen hihi
Ik heb het er wel eens met mensen over dat ik op een forum zit maar ik zeg niet gauw de naam jongegezinnen hihi
haha je weet het nooit! terwijl het eigenlijks helemaal niet uit maakt haha :-D
Wij zijn nu in ronde 3

En jullie??

liefs xxx

ik ben pas in de 1e ronde..weet niet af je het aan mij vroeg hoorhahhaha

Wij zitten in ronde 2! Dus ook nog pril allemaal.
Je ziet aan deze site ook wel dat het alle kanten op kan he! Maar goed, ga nog maar van het positieve uit!!

Terug
Bovenaan