nod 2 april

Hoi dames!!!!

Ja hahah iedereen is aan het klussen denk ik ook hoor hihihi!!
Jeemig dat is idd een lange dag zeg..

ik ben vandaag even met een vriendin de kroeg in geweest even een frisje doen, haha, was wel gezellig. wou nog even met man lief weg maar toen we de stad weer in kwamen
was de gezelligheid alweer weg snik snik..

Ja dat boek kan je gewoon kopen in een boeken zaak, serieus het is echt een aanrader!!! erg mooi om te zien allemaal :)
Jullie nog wat leuks beleefd??

meiden in duik gauw onder de wollie moet er morgen vroeg af :-(

Liefs lekkerslapenknuffel Inanna

he allemaal,
ik moet ff wat kwijt voor ik ga werken....
heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was!!!
ik had een mooi buikje al zeg ik t zelf...hihi raar hè??
dat is al de tweede droom, vanaf we hebben besloten dat we een kindje willen.
de eerste keer heb ik gedroomd dat ik borstvoeding aan t geven was...weird man..
nou dat wilde ik ff kwijt... werk ze allemaal vandaag!
tot vanaaf...
xx

hallo dames,
allemaal al aan de klus??? hihi
zondag is mijn vruchtbaarste dag, denk dat we dan maar in bed blijven....
maar nog ff..... (heb de vraag gisteren ook al gesteld) moeten we nu maandag (dag van eisprong) ook klussen of nie?...
ik heb af en toe rare "plopjes" in mijn onderbuik.....misschien teken dat de eisprong eraan komt ofzo??
spannend hè......
hebben jullie ook al vage klachten (of inbeeldingen) ik weet ook  niet wat t precies is...
nou, ik hoop dat er vanavond nog iemand op t forum is,
kunnen we nog ff lekker kwatsen (lees klesten) ....
xx

hey meiden

hoe gaat het allemaal met jullie?ik hoef gelukkig alleen op   donderdag van 9.00 en 21.00   te werken....ik heb trouwens vandaag echt last van mijn buik,echt krampen.kreeg er gewoon kippevel van...
zou het zijn omdat de vruchtbare peiode morgen begint?dan komt toch ook mijn eitje?
of is het gewoon buikgriepje?iemand bekend hiermee??

dikke kus kimberley

hé kimberley,
ja, ik heb niet echt krampen dus, maar wel raar gevoel,
beetje alsof je ongesteld moet worden...
denk idd dat t misschien wat te maken heeft met de eisprong ofzo,
spannend hè....
xx

ik vind het echt superspannend!!!!ik probeer er niet teveel aan te denken maar dat is best moeilijk..ik probeer te denken:dit is pas de eerste ronde dus het zal echt niet gelijk raak zijn,maar stiekem denk je,ik zou toch wel heel erg gelukkig zijn als het zo zou zijn....
dit weekend is het klusweekend dus hard werken hahahahahha

waneer is jou nod??

dikke kus kimberley.....

Hoi Dames!!

Is het goed als ik me er ook bij aansluit??
Wat lekker om eindelijk eens vrouwen tegen te komen die hetzelfde voelen en denken...slijm slijm.
Ik vind het ook zo jammer dat je dit eigenlijk niet kan delen met de mensen om je heen..
Wij zijn   sinds 1 jan. serieus bezig, dus nu in de 3e ronde...
Ik ben nog 6 dagen voor NOD...Spannend!!!
Wij zeiden eerst ook dat we het op ons af zouden laten komen, maar ik merk dat die klok van binnen best hard  tikt en dat ik er toch weer elke maand best veel mee bezig ben.  
Klinkt dit bekend???
Ik denk trouwens wel dat als ik zwanger ben dat ik het na een paar dagen al aan mijn ouders vertel...Maar eerst even ervan genieten met mijn mannetje ha ha ha.

Heel veel succes met klussen etc etc!!!!

Liefs,

Kiki

he,
kimberley, mij nod is 2 april, dus ja.....
ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik nu wat hoor te voelen,
t zal toch wel een spelletje van m'n lichaam zijn ofzo..
nou, ik denk dat ik maar eens aan de klus ga..
xx

Terug
Bovenaan