nod 2 april

Hoi meiden,

erg he..kan niet slapen en dacht ik mail nog ffies hihi :)
concert was echt super leuk!!!
Mocht ook wel, de vorige keer werd het afgelast:-(
erg vervelend  was dat :-(

Hey Martje, ja ik weet het... erg he..snik snik
Lief berichtje had je voor me achtergelaten, deed me echt even goed!!!

Ik ben idd ongi geworden, alleen wel ''andere'' ongi wil het wel uitleggen maar tis echt heel onsmakelijk!
Maandag ga ik naar de dokter en dan krijg ik pilletjes om mijn menstruatie weer op regel te krijgen,was al eerder de bedoeling maar hij wou nog 1x afwachten.. ben veel te vroeg steeds ongi, soms wel om de week.. :-(
als jullie het niet erg vinden blijf ik gewoon hangen okey??

Nou ik zal mijn oogjesmaar sluiten.

Liefs dikke slaapkus!!

Hoi allemaal,

Allemaal een fijn weekend gehad....

Ik heb een vraagje? Ik ben deze maand gestopt met de pil. Zijn er meiden die nadat ze gestopt zijn "vreemde" verschijnselen hebben. Zo heb ik een ongekende eetlust, alles wat zoet is wil ik wel naar binnen werken. Ik doe het niet, maar toch....
Toen ik de pil slikte had ik hier helemaal geen last van. Ik kon zelfs weken geen zoetigheid aanraken....zou dit met het stoppen van de pil zijn?

Gr

he meiden,
lekker geklust van t weekend?
kreeg vandaag meerdere keren nar mijn hoofd geslingerd dat ik er zo moe uitzag...
hihi ze moeste eens  weten!!!

ik ben trouwens wel sinds een weekje   zo misselijk 's avonds en rugpijn??
en moe ook wel. vandaag vruchtbaarste dag....
morgen eisprong... ik vind t allemaal zo spannend!!

hoe is t met jullie allemaal?? al kwaaltjes?
ik denk dat mijn lichaam spelletjes aan t spelen is ofzo...  
nou misschien tot vanavond ofzo?!
xx

hey martje

druk aan de klus geweest van het weekend??haha
ik vind het ook allemaal superspannend..als ik er alleen al aan denk dan krijg ik al  vlinders in me buik..ben in staat om al een test te doen maar dat heb toch geen nut want mijn nod is pas 3 april hahahaha..
heb wel veel  buikpijn en  ben gigantisch moe..maarja nog ff afwachten das het moeilijkste van alles...

dikke kus kimberley..  

Hoi meiden!!

Spanned allemaal he! Ik herken jullie kwaaltjes, maar gezien onze NOD pas 2/3 april is, kunnen we toch nog niet zwanger zijn???
Vanaf wanneer zou je iets kunnen voelen herkennen??

X Begin

ik heb ook echt de neiging om al te testen ,het is echt stom maarja..we zitten nu toch ook in de vruchtbare periode.maar als het al zo zou zijn dan heb je nog geen genoeg hormonen om positief te testen denk ik?
duurt nog zooooooooo lang tot 3 april he?

hé meiden,

waar is iedereen toch?
ik heb er nu 10 x over gedaan om me in te loggen......hmpf
alles ok met iedereen? ben benieuwd of er al mensen met klachten zijn....
ik heb rond mijn eisprong enorme buikpijn gehad, en ik ben al een paar dagen misselijk 's avonds en rugpijn,  maar ja...... volgens mij is mijn lichaam nogal goed in mij voor de gek houden
dus we wachten maar gewoon af. ik ben op zich ook nog niet echt zenuwachtig of gespannen ofzo, dat scheelt
ben wel errug benieuwd 2 april!!!
Inanna, hoe was je concert trouwens???
xx

hey martje

Ik kom er ook steeds niet op,het forum doet echt irritant,steeds als ik een heel verhaal heb geschreven en in wil hem plaatsen dan gaat ie gewoon weg,maarja

Als ik goed heb gerekend waren afgelopen dagen mijn vruchtbare dagen,heb echt onwijs pijn in me buik gehad..maar stond vanochtend op en   ik was me een partij misselijk,heb echt heel erg overgegeven..terwijl ik er nu niet echt mee bezig was ofzo..
Ik ben echt benieuwd,maarja duurt nog wel even tot 3 april..
hoe is het met iedereen?

dikke  kimberley

Terug
Bovenaan