nod 2 april

he dames,

lullig voor je dat je al zo misselijk bent!
ik heb morgen of zondag mijn eisprong... ben benieuwd of ik dan ook al iets voel??
ik heb wel al een paar dagen last van een raar gevoel in m'n onderbuik, beetje ongi pijntjes ofzo??? ben zo nieuwschierig of we allemaal goed nieuws ontvangen komende maand!!
xx

hoi,
ik heb natuurlijk niet mijn eisprong morgen ....duh
ik bedoelde dus mijn innesteldag.... beetje verwarrend al die dagen..hihi
xx

hey meiden,

er is vandaag echt iets ergs gebeurd,ik heb een ongeluk gehad met mijn scooter ik ben echt keihard gevallen,heel mijn linkerkant van mijn lichaam is geschaaft.
ik vraag me nu af:wat als ik nu   zwanger ben,zou het schadelijk zijn??
ik voel me echt kut,heb zoveel pijn..
zo moest het ff kwijt..dikke kus kimberley..

he kimberley,
jezus, man..... je zult je wel kapotgeschrokken zijn!!!!
alles goed, is buiten de schafwonden alles goed met je??
als je nu zwanger bent, is het nog zo klein..ik denk niet dat dat zo snel kwaad kan hoor...
doe maar ristig aan en laat je maar lekker verwennen door je mannetje!!!
heel veel beterschap en een dikke kus  
xx

Wat erg voor je Kimberly! Het is niet schadelijk maar hopelijk wordt je snel beter.

Hoe gaat het met alle meiden? Hoe voelen jullie je? Hebben jullie al wat verschijnselen?

He bah Kimberley!! Voel je je nu wel weer beter?
Lekker rustig aan doen hoor, en ik denk ook niet dat het erg is voor je kindje, mocht het zo zijn, is nog te klein denk ik...

Hoe is het verder?

Ik weet het af en toe niet, voel me raar, af en toe last van buikpijn, tepels lijken groter en roder en het gekke....ik heb zo'n dikke buik??? Heb niet echt meer gegeten ofzo...zou dat al kunnen?

Mijn NOD is 2 april, wanneer is dan mijn innesteling?? Weet daar niet zoveel van eigenlijk?

x Begin

Ja dat heb ik ook dat ik dikker word. Mijn buik doet ook raar en mijn eetpatroon is ook wat veranderd. Ik ben ook moe en misselijk en duizelig in vlagen. Maar ja ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.
Kunnen we eigenlijk al wel wat voelen?
Nou meiden ik hoop dat we volgende week allemaal positief testen!

Hoi,

Wordt soms zo onzeker van die symtonen, de ene keer wel, ben ik blij, de andere keer niet, ben ik weer teleurgesteld en denk gelijk, volgende maand maar weer...

Had gisteren even op internet gezocht naar symtonen, maar dat is ook allemaal maar wazig, je gaat meer eten, of juist niet, je krijgt zachte borsten, of juist harde....
zucht....en de week duurt nog zoooo lang ;-)! Hoop af en toe gewoon dat ik misselijk op ga staan, is toch erg??

Wanneer zouden jullie gaan testen? Mijn NOD zal rond 2/3 april zijn, dacht aan dat weekend erna, maar ja, weet niet of ik dat vol zou houden....en daarbij komt nog....misschien is de RD er wel gewoon....

Sorry hoor, ben een beetje sip, heb ik deze maand heel veel last van....misschien het stoppen van de pil....of misschien zwanger???

X Begin

Terug
Bovenaan