A
Anoniem
Guest
Hoi dames!!
Hier was ik ook weer! idd ik ben ook even de stad in geweest... jemig zag me toch een vrouwtje lopen met een super gave wagen, die wil ik ook hihihi !!
Idd volgende week allemaal klus week hihi spannnendd en dan maar hopen op het wondertje!!!
Nog even reageren op er niet teveel mee bezig zijn.. dat is ook wel zo.. alleen hou ik het beperkt hoor.. de hele dag ben ik met andere dingen bezig en zodra ik na het eten lekker op de bank plof begin ik wat op dit forum te koekeloeren en hou ik me weer ''bezig'' met het zwanger raken.
Natuurlijk denk je er weer aan als je een vrouwtje ziet lopen op de stad met zo'n kleine.. ik denk dan ook... dat wil ik ook!!! :-D
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar he gevoel en alles wat er om heen gebeurt...
Ook wel spannend want je ontwikkeling zal ook wel omhoog stijgen zeg..
Hoe moet dit nu straks met vriendinnen hihi
Hele andere interesses..
Bedankt voor de tip sexy lingerie ga zou even kijken hihi
Ik hoop op een mooie maand voor ons dames!!!!!!+++++++++++++++++++
Liefs xxx
Hier was ik ook weer! idd ik ben ook even de stad in geweest... jemig zag me toch een vrouwtje lopen met een super gave wagen, die wil ik ook hihihi !!
Idd volgende week allemaal klus week hihi spannnendd en dan maar hopen op het wondertje!!!
Nog even reageren op er niet teveel mee bezig zijn.. dat is ook wel zo.. alleen hou ik het beperkt hoor.. de hele dag ben ik met andere dingen bezig en zodra ik na het eten lekker op de bank plof begin ik wat op dit forum te koekeloeren en hou ik me weer ''bezig'' met het zwanger raken.
Natuurlijk denk je er weer aan als je een vrouwtje ziet lopen op de stad met zo'n kleine.. ik denk dan ook... dat wil ik ook!!! :-D
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar he gevoel en alles wat er om heen gebeurt...
Ook wel spannend want je ontwikkeling zal ook wel omhoog stijgen zeg..
Hoe moet dit nu straks met vriendinnen hihi
Hele andere interesses..
Bedankt voor de tip sexy lingerie ga zou even kijken hihi
Ik hoop op een mooie maand voor ons dames!!!!!!+++++++++++++++++++
Liefs xxx