nod 2 april

Hoi dames!!

Hier was ik ook weer! idd ik ben ook even de stad in geweest... jemig zag me toch een vrouwtje lopen met een super gave wagen, die wil ik ook hihihi !!
Idd volgende week allemaal klus week hihi spannnendd en dan maar hopen op het wondertje!!!
Nog even reageren op er niet teveel mee bezig zijn.. dat is ook wel zo.. alleen hou ik het beperkt hoor.. de hele dag ben ik met andere dingen bezig en zodra ik na het eten lekker op de bank plof begin ik wat op dit forum te koekeloeren en hou ik me weer ''bezig'' met het zwanger raken.
Natuurlijk denk je er weer aan als je een vrouwtje ziet lopen op de stad met zo'n kleine.. ik denk dan ook... dat wil ik ook!!! :-D
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar he gevoel en alles wat er om heen gebeurt...
Ook wel spannend want je ontwikkeling zal ook wel omhoog stijgen zeg..
Hoe moet dit nu straks met vriendinnen hihi
Hele andere interesses..
Bedankt voor de tip sexy lingerie ga zou even kijken hihi

Ik hoop op een mooie maand voor ons dames!!!!!!+++++++++++++++++++

Liefs xxx

Dag dames,

Ik heb net al jullie berichtjes gelezen. Erg leuk om t elezen hoe iedereen er mee "bezig" is. Wij zijn net gestopt met de pil, en proberen nu ook zwanger te worden. Mij NOD zou ook rond 2 april liggen.
Ik vroeg me af, hebben jullie allemaal eerst een natuurlijke menstruatie gehad? Ik namelijk niet. Heb dat niet afgewacht na het stoppen.

Vind het allemaal wel erg spannend, maar erg leuk!

Gr

Hoi fv81,

Gezellig kom erbij :-D
Wat leuk dat je er ook mee bezig bent, spannend he ;-)
Het beste om wel even te wachten totdat je een normale menstruatie hebt, vaak gebeurt dit ook omdat je met een wisselende menstruatie zit en zo niet weet wat nu precies je cycles is..
Vaak moet je ook nog ontpillen..
Maar dit alles kan natuurlijk ook heel anders lopen..
Mijn moeder bijvoorbeeld had 1x haar pil vergeten (normaal slikte   deze altijd keurig op tijd) en meteen raak!!!
Zo zie jemaar weer het kan alle kanten op gaan hihi.
We hopen nu op deze maand hihihi

Liefs +++++

hoi hoi

mijn nod is rond 3 april.ben net gestopt met de pil,dus dit word mijn eerste ongesteld zijn na de pil dus weet niet hoe dat gaat.kan je dan uberhaubt welje vruchtbare periode uitrekenen?heb het op 9maanden.com uitgerekend en daar kwam uit 17 tot 21 maart?

groetjes

Hoi kimberly!

Tis heel moeilijk om te zeggen vin dik altijd.. bij een vriendin van mij klopte het weer niet echt, het heeft weer met je cycles te maken..
maar ik doe het ook ik hou het ook zo wat bij..
schrijf alles op wanner ik mijn ongi heb wanneer het op houd en hoe hevig enz het is.
Als je ooit bij de HA moet zijn heb je een duidelijk overzicht voor hem of haar!
Moeilijk is het niet ik heb het in mijn agenda staan in mijn taaltje. ;-)
ook heb ik aangekruist wat mijn vruhtbare dagen zijn (VB) maar tis ook weer niet zo dat ik echt altijd op die dagen vrij met mijn vriend..
Maar toch weet ik dan een beetje hoe en wat.

Liefs xx Inanna!

Dag Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik laat het gewoon over me heen komen, en zie het allemaal wel. En dat we gelijk gaan proberen, zonder eerst ongesteld te worden, we zien het wel. Ben me er ook erg van bewust dat het wel even kan duren (wat ik niet hoop). Helaas in mijn omgeving al erg veel meegemaakt. Klinkt allemaal wel wat negatief, maar zo bedoel ik het niet.
Ik hoop gewoon dat het allemaal lekker gaat en vooral ontspannen. Lekker wegdromen met zijn tweeen wat komen gaat.

Ben wel erg benieuwd naar begin april hoe het met iedereen dan vergaat. Of we met z'n alle boven een positieve test staan......

Kortom lekker genieten, zeker met dit weer.

he allemaal,
kon gister de hele dag niet op t net, .!!!
er hebben zich weer wat nieuwe mama's in spé aangemeld zag ik, welkom allemaal!!
inanna, ik heb idd ook in geheimtaal op de kalender staan wanneer, t "belangrijke" dagen zijn..... en heb je de sites al gechekt??
wat een heerlijk weertje hè... word ik weer helemaal vrolijk van.
al allemaal voor aan t bereiden op deze week??
spannend hoor... ik ben idd overdag ook gewoon met m'n werk bezig, en als ik thuis ga ik me weer bezighouden met baby's.
gelukkig hebben we al een soort van baby om voor te zorgen, (onze bulldog)
dus die houdt je ook wel bezig...
nou, misschien tot straks....
xx

quote: kimberley1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2007 14:32:33'));

hoi hoi

mijn nod is rond 3 april.ben net gestopt met de pil,dus dit word mijn eerste ongesteld zijn na de pil dus weet niet hoe dat gaat.kan je dan uberhaubt welje vruchtbare periode uitrekenen?heb het op 9maanden.com uitgerekend en daar kwam uit 17 tot 21 maart?

groetjes

he kimberley, ja dat klopt wel...het is alleen ff wachten of de volgende "echte" menstruatie ook weer na 28 dagen begint. dan klopt 17 tot 21 maart wel ...
veel succes en klusplezier!!!!

Terug
Bovenaan